آموزش تاتو

در دوره آموزش تاتو بدن حرفه ای ، یک روند کامل طراحی و اجرای تاتو بدن برای زیبا سازی قسمت های مختلف بدن به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به تاتو بدن از جمله: آنالیز و بررسی ساختار پوست، طراحی انواع تاتوها روی پوست مصنوعی، آشنایی با ابزار تاتو بدن، آشنایی با انواع رنگ های مورد استفاده در تاتو بدن، طراحی رنگی تاتو بدن، و طراحی های 3بعدی تاتو بدن می شود.

هنرجو در این دوره آموزش تاتو مبتدی می آموزد که چطور طرح مورد نظر مشتری را با ظرافت و به بهترین نحو روی تمام قسمت های مختلف بدن اجرا کند. هدف دوره آموزش تاتو بدن ، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام طرح های درخواستی مشتری را با انواع رنگ های تاتو و بر روی تمام قسمت های بدن دارند.

تاتو بدن روشی است که به وسیله آن رندگدانه ها در عمق پوست وارد می شوند و طرح های زیبا با ماندگاری بالا روی پوست ایجاد می شود. در بعضی موارد تاتو جنبه پوشانندگی برای نقص های بدن را هم دارد. برای انجام تاتو ابتدا طرح مورد نظر را روی پوست می کشند و سپس با دستگاه تتو، جوهر را به عمق پوست وارد می کنند. علاوه بر طرح و نقش های متفاوت از رنگ های متنوعی هم برای این کار استفاده می شود. امروزه تاتوی بدن به صورت طرح های بسیار زیبا و با معنی در میان خانم ها رواج پیدا کرده است.

وسایل تاتو بدن

از آنجایی که شما همانند نقاشی یا طراحی روی کاغذ یا بوم نقاشی از وسایل مورد نیاز آن استفاده میکنید و این بسیار مهم است که چه وسیله ای را برای چه کاری در نظر میگیرید، وسایل تاتو و بکارگیری صحیح از آنها مخصوصا در دروه یادگیری تاتو بدن بسیار مهم است. به عنوان مثال شما در تکنیک تاتو رنگ و روغن برای کشیدن بخشی از آن از قلموی پهن، قلموی گرد ، کاردک یا… استفاده میکنید تا بتوانید به بهترین نحو طرح مورد نظر را بکشید و دانستن اینکه از کدام وسیله برای کشیدن هر قسمت مورد نیاز است نیاز به مهارت دارید. شما با استفاده از محصولات آموزشی تاتو ما میتوانید مهارت لازم برای یادگیری این مهم را بدست آورید، همچنین محصولات و برند های معتبر دنیا را اینجا در سایت آموزش تاتو و در مورد وسایل تاتو و هزینه دوره آموزش حرفه ایی تاتو بیشتر بیاموزید.

سرفصل های دوره تاتو بدن

  • شناخت لوازم و ابزار کار مورد نیاز
  • ترکیب بندی و شناخت رنگ‌ ها
  • معرفی و شناخت انواع دستگاه و سوزن بهمراه کاربرد هریک
  • شناخت انوع پوست و آماده سازی آن قبل از کار
  • انواع روش های بی حسی موضعی
  • ساخت شابلون و ایجاد طرح روی پوست بدون نیاز به تبحر در طراحی
  • آموزش طراحی تک بعدی و دو بعدی و ایجاد سایه روشن
  • آموزش طراحی رنگی
  • آموزش طراحی 3 بعدی
  • طراحی روی کاغذ

لینک منبع : آموزش تاتو

مهاجرت به کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، حتما چندین گزینه مختلف را برای مهاجرت در نظر گرفته اید، که به احتمال فراوان یکی از این گزینه ها هزینه مهاجرت به کانادا است. اگرچه هر کدام از کشورهای مهاجرپذیر از مزایا و معایب خاص خود برای زندگی و پذیرش مهاجران برخوردار هستند، اما بدون شک می توان کانادا را ایده آل ترین گزینه در مقایسه با سایر کشورها ، برای مهاجرت ایرانیان دانست.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که بررسی شرایط مهاجرت به کانادا را برای زندگی و اقامت در این کشور ارائه می دهید ، مهاجرت به کانادا از طریق کار محبوبیت فراوانی در بین مهاجران برخوردار است. به شکلی که با اطمینان می توان گفت که در صورت پذیرش، شما به همراه خانواده تان در بهشتی از فرصت های کاری، تحصیلی و شغلی قرار خواهید گرفت. در ادامه با مطالعه کامل این مطلب متوجه خواهید شد که، به احتمال زیاد روشی برای مهاجرت شما نیز به کشور کانادا وجود دارد که احتمالا درباره آن آگاهی چندانی نداشته اید!

برای همین مشاوره مهاجرت به کانادا به جهت افزایش آگاهی شما، در این مطلب قصد داریم به معرفی روش های مختلف مهاجرت به کانادا بپردازیم. به شکلی که علاوه بر طرح موضوعات مرتبط، منابع بسیار مفید و کامل دیگری برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر درباره هر موضوع به شما معرفی خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که تعدد و تنوع برنامه مهاجرتی به کانادا ، به معنی ایجاد فرصت ها و گزینه های بیشتر برای متقاضیان مهاجرت به این کشور است. اما برای انتخاب بهترین روش مهاجرتی که متناسب با شرایط شما نیز باشد، آگاهی از قوانین و شرایط کامل مهاجرتی در هر روش ، یک اصل بسیار مهم محسوب می شود.

بنابراین، با توجه به اینکه روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد ، بهتر است برای انجام کلیه امور مرتبط با مهاجرت، از مشاوره یک وکیل مهاجرت با تجربه استفاده کنید.

لینک منبع : ویزا ادیسه

دستگاه تصفیه آب

برای اینکه بدانیم چه نوعی از دستگاه تصفیه آب بخریم باید در وهله‌ی اول با انواع دستگاه تصفیه آب و مکانیزم‌های تصفیه آشنا شویم. روش‌های مختلفی وجود دارند. این روش‌ها نحوه‌ی تصفیه آب را نشان می‌دهد. جدیدترین روشی که در تصفیه آب استفاده می‌شود اسمز معکوس نام دارد. در حقیقت با غلظت‌سنجی دستگاه جلوی بیشتر نمک‌های محلول در آب، فلزات سنگین و مواد شیمیایی و ریزساختارها گرفته می‌شود.

اسمز معکوس روش مدرنی است که اتفاقا چندان پرهزینه نیست. تنها یکی از فیلترهای دستگاه که به آن ممبران می‌گویند این روش را پیاده می‌کند. یک غشای معمولا 8 یا 13 لایه داخل این فیلتر وجود دارد که تنها آب را از خود عبور می‌دهد. اسمز معکوس بازده بسیار بالایی دارد. جزو روش‌هایی است که هم در تصفیه آب خانگی و هم صنعتی استفاده می‌شود. دستگاه‌های اسمز معکوس معمولا دارای یک پمپ هستند که فشار دستگاه را تنظیم می‌کند. از جریان برق استفاده می‌کند و معمولا دارای یک مخزن است تا در هنگام قطعی آب، همچنان آب آشامیدنی داشته باشید. به این دستگاه‌ها RO می‌گویند.

روش دیگری که استفاده می‌شود الترافیلتراسیون UF است. اولترافیلتراسیون به زبان ساده تعداد فیلترهای زیاد است که در مسیر آب قرار گرفته می‌شود و جلوی آلایندگی‌ها را می‌گیرد. معمولا فیلترهایی برای رسوب، آلاینده‌های شیمیایی و ... وجود دارند که به صورت کامپکت یا فشرده به هم وصل شده‌اند. نیازی به جریان برق ندارد. مخزنی هم ندارند و معمولا روی شیر نصب می‌شوند. قیمت کمتری هم دارند.
نانوفیلتراسیون هم روش دیگری است که از فیلترهای نانو با قدرت جذب بالا استفاده می‌شود. مکانیزمی مشابه الترافیلتراسیون دارد و تنها تفاوت آن‌ها در نوع فیلترها و ابعاد آن‌هاست.

مکانیزم این نوع از دستگاه‌ تصفیه معمولا با تعداد مراحل آن تغییر می‌کند. در حال حاضر دستگاه‌های 3 الی 8 مرحله‌ای در بازار وجود دارند. مسلما هر چقدر تعداد مراحل بالاتر باشد کیفیت آب خروجی هم بالا می‌رود چرا که تعداد فیلترهای بیشتر با مکانیزم متفاوت می‌توان روی آن نصب کرد و در نتیجه آلاینده‌های بیشتری از آب گرفته می‌شود.

دستگاه‌های 6 و 8 مرحله‌ای بسیار رایج‌ترند. اکثر کمپانی‌های معروف دنیا این دو مدل دستگاه‌ را تولید و عرضه می‌کنند و بسیار پراستفاده هستند. معمولا یکی از این مراحل (مرحله سوم یا چهارم) به فیلتر اسمز معکوس یا همان فیلتر ممبران اختصاص پیدا می‌کند. فیلترهای دیگر هم در ادامه آورده شده‌اند.

لینک منبع : پاکاب22

سایت فروشگاهی


وب سایت فروشگاهی به فروشگاه هایی گفته می شود که از طریق اینترنت و وب سایت محصولات خدمات خود را ارائه می دهند و اجناس و خدمات مختلف را برای فروش در آن معرفی می کند . مشتریان وب سایت شما پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر یا مورد نیاز خود را انتخاب می کنند و سفارش را ثبت میکنند .

سپس در مرحله بعدی ، روش پرداخت هزینه آن کالا یا خدمات و نحوه ارسال یا دریافت آن را انتخاب می کنند و پس از تایید سفارش خود از طریق مسئول فروش وب سایت ، کالا یا خدمات درخواستی برای آن ها ارسال می گردد .

یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در سایت فروشگاهی داشتن یک لوگو مناسب و واضح است.

به دلیل اینکه لوگو مانند یک کارت ویزیت هم برای هر نوع کسب و کاری ، چه کوچک و چه بزرگ ضروری است. اگر بخواهیم برای برند های معروف مواردی را بیاوریم، تنها با یک لوگوی شناخته شده ، یک وب سایت حرفه ای و موفق با یک سری عکس و فیلم منحصر بفرد کسب و کار خود و یک دکمه ی خرید کافی است تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

یکی از ویژگی سایت فروشگاهی در این است که بسیاری از این سایت ها علاوه بر راه اندازی کسب و کار می توان بهترین بیزنس خود را در آن شروع کرد و دیدیدکالا یک سایت فروشگاهی که خدمات مختص می شود به فروش قطعات خودرو و همینطور تمامی لوازم یدکی.

 

حمل و نقل رایگان نیز برای بسیاری از مشتریان مهم است. یک طراحی سایت فروشگاهی در اینترنت برای تمام مردم در تمام نقاط کشور است و یک بازار محلی به حساب نمی آید، پس باید هزینه حمل و نقل کالا یا خدمات را به صورت حساب های خود اضافه کند.

با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است. هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند. بنابراین توجه به مسئله ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.

لینک منبع : دیدیدکالا

تعمیرات موبایل


از طرف دیگر متاسفانه مشکلاتی که برای گوشی های موبایل رخ می‌دهند غیر قابل پیش بینی است. به عنوان مثال یک کاربر موبایل هیچوقت نمی‌تواند پیش‌بینی کند که قرار است در کدام مکان، چه تاریخ و کدام لحظه گوشی از دست او افتاده و ال سی دی تلفن همراهش با مشکل مواجه شود یا برد گوشی بسوزد و نیاز به تعمیر پیدا کند. غیر قابل پیش‌بینی بودن زمان نیاز به تعمیر موبایل، کاربران را ملزم می‌کند تا همیشه آمادگی لازم برای مقابله با این مقوله را داشته باشند و حداقل به دنبال منبعی قابل اعتماد بگردند تا در مواقع نیاز تعمیرات موبایل خود را به آن واگذار کنند.

موبایل کمک با گردآوری تیمی از متخصصین کاملا حرفه‌ای در هر زمان و هر مکان آماده کمک رسانی به شما عزیزان است. به عنوان یک مرکز تعمیرات تخصصی گوشی تیم تعمیرکاران و کارشناسان عیب یابی موبایل کمک از بین بهترین متخصصان انتخاب شده‌اند که با گذراندن دوره‌های آموزشی پیشرفته و فیلترهای گوناگون توانسته‌اند مهارت ها و صلاحیت های لازم برای فعالیت به عنوان تعمیرکار موبایل در شرکت موبایل کمک را به دست آورند. بنابراین زمانی که تعمیرات موبایل را به ما بسپارید می‌توانید با خیال آسوده از کیفیت تعمیر اطمینان داشته باشید.

 

همچنین با استفاده از مرکز تعمیرات تخصصی موبایل کمک صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان و هزینه خواهید داشت. در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل کمک به مانند آنچه که در بازار آزاد تعمیر موبایل مرسوم است، تمام هزینه تعمیرات موبایل مشخص و از پیش تعیین شده است و کاربر هیچ هزینه‌ اضافه‌ای بابت تعمیر گوشی خود پرداخت نمی‌کند. لازم به ذکر است برای استفاده از مرجع تعمیرات موبایل در محل موبایل کمک نیازی به خروج از منزل، تلف کردن زمان در ترافیک شهری و مراجعه حضوری نیست چرا که کل پروسه سفارش تعمیرات موبایل از منزل یا محل کارتان با استفاده از پیک در محل این شرکت انجام خواهد شد. همچنین برخلاف سرویس های سنتی تعمیر موبایل، پروسه تعمیر در موبایل کمک ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. با توجه به این موضوعات مطمئنا موبایل کمک بهترین گزینه برای واگذاری تعمیرات تخصصی موبایل خواهد بود.

تعمیرگاه تخصصی موبایل کمک پایه و اساس سرویس خود را بر اساس رضایت مشتریان بنا کرده و به خوبی آگاه است که کیفیت یک مرکز تعمیرات تلفن همراه که در فضای مجازی فعالیت می کند وابسته به رضایت مشتریانی است که از این سرویس استفاده کرده‌اند. قطعاتی که موبایل کمک در گوشی های تعمیری مورد استفاده قرار می‌دهد 100 در صد اورجینال شرکتی بوده و اصالت کالا در فاکتور به همراه گارانتی مربوط به محصول درج می شود.

 

موبایل کمک علاوه بر ارائه سرویس تعمیرات موبایل , و درست کردن گوشی در فروشگاه اختصاصی خود به فروش مستقل با کیفیت ترین قطعات سخت افزاری انواع گوشی ها می‌پردازد. بنابراین موبایل کمک فقط یک سرویس دهنده نیست و خود نقش یک تامین کننده بزرگ و برتر را هم در سطح کشور ایفاء می‌کند. کارشناسان تعمیر موبایل کمک موظف هستند تا در تعمیر گوشی مشتریان گرامی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کنند. بنابراین تیم تعمیرات تخصصی گوشی کمک تضمین می دهد که از بهترین قطعات و با سواد ترین متخصصین جهت تعمیر موبایل مشتریان استفاده می کند

خیلی از افراد تصور دارند که اگر گوشی آن ها به دلیل غوطه ور شدن در آب یا تماس با آن از کار بیفتد دیگر قابل تعمیر نیست! اما این یک باور غلط است و در خیلی از مواقع دیده شده که این گوشی درست شده و سال های سال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. درست کردن گوشی یکی از روش هایی که برای تعمیر گوشی های آب خورده می‌توانید از آن استفاده کنید، مربوط به قرار دادن آن در کیسه برنج طبخ نشده می‌شود. برنج خاصیت جذب رطوبت و مایعات دارد و بدین سبب می‌تواند آب و رطوبت نقوذ کرده در گوشی را از آن خارج کند.

لینک منبع : تعمیرینو