معماری پایدار

طراحی معماری ( فاز صفر معماری ، فاز یک معماری ، فاز دو معماری )

برای انجام یک پروژه معماری مراحلی را باید به ترتیب طی کرد که قبل از شروع هر یک از مراحلِ طراحی معماری، باید مرحله پیش رو را به بهترین نحو و روش و بدون هیچ نقصی پشت سر گذاشت .کلیه پروژه های معماری جهت طراحی از سه بخش اصلی تشکیل می شوند. این سه بخش (فاز) بایستی به صورت منظم و متداوم پس از دیگری و پشت سر یکدیگر قرار بگیرند تا طراحی معماری مورد نظر به صورت استاندارد پیاده سازی شود هر سه این بخش ها لازم و ملزوم یکیدگر بوده و در صورت عدم اچرای مناسب یک فاز معماری یا عدم پیوستگی مناسب بین آنها کل مجموعه طراحی معماری پروژه با شکست مواجه خواهد شد.

اولین مرحله فاز صفر معماری یا همان مطالعات معماری می باشد در این قسمت مطالعات مربوط به زمین مانند خاک شناسی و ژئوتکنیک که بر شناخت گسل های موجود و میزان استجکام زمین و زلزله خیز بودن و میزان قدرت تحمل زمین برای ایجاد یک بنا و. تمرکز دارد انجام می شود ضوابط و شرایط اولیه جهت طراحی و ساخت، کلیه مطالعات شهری و مدنی از حیث ضوابط شهری و..  که پس از انجام مطالعات و پژوهش و انجام فاز صفر معماری و تایید آن به فاز بعد می رسیم. مرحله بعد فاز یک معماری که همان طراحی اولیه معماری می باشد که به طور مفصل در آیتم های بعدی بیان خواهیم کرد.پس از این مرحله میرسیم به مرحله فاز دو معماری و تهیه دیتیل ها و نقشه های اجرایی معماری می باشد.

 

طراحی فاز صفر معماری یا مطالعات معماری

 

فاز صفر معماری شامل مطالعات معماری می باشد. در فار صفر معماری شناخت نسبت به منطقه و آیتم هایی مانند اقلیم منطقه، شرایط معماری منطقه، ضوابط و قوانین، چارچوب ها و استاندارد ها  همچنین بررسی دقیق مسائل مربوط به مهندسی خاک از قبیل آزمایش خاک و... مدنظر قرار می گیرد که بسیار حائز اهمیت است به عنوان نمونه اگر در بررسی وضعیت خاک و ژئوتکنیک یک منطقه به نتایج خوبی نرسیم حتی امکان عدم اجرای پروسه معماری نیز مطرح میشود یا در بسیار از شهر های دنیا محدودیت های بلند مرتبه سازی غلاوه بر بافت سنتی به بحث آزمایش خاک مربوط است و هر ناحیه بسته به سستی یا قوت زمین تا حد مشخصی امان ساخت دارد.

فاز صفر معماری مرحله ای است که در آن اطلاعات مورد نظر کسب می شوند و پروسه شناخت و شناسایی پروژه مورد مطالعه قرار می گیرد.

در فاز صفر معماری، پروژه از نظر توجیه فنی و اقتصادی و همچنین توجیه اجتماعی پروژه معماری مورد بررسی قرار می گیرد. اطلاعات و شناخت مورد نظر در فاز صفر معماری در بسیاری از موارد از طریق مذاکرات با کارفرما و آگاه شدن از نیازهای مورد نظر کارفرما به دست می آید.

 

طراحی فاز یک معماری

 

در فاز یک معماری یا همان طراحی مدرن معماری، کلیه اطلاعات بدست آمده در فاز صفر معماری پیاده سازی می شوند و در قالب طرح های معماری و نقشه های اولیه معماری، فاز یک نامگذاری می شوند. نقشه های اولیه فاز یک معماری شامل پلان های معماری، مقطع های معماری، طرح های معماری و... می باشد. کلیه پلان های طراحی معماری در فاز یک معماری با کارفرما به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود و در صورت نیاز تغییرات لازم بر آنها اعمال میگردد و خروجی مشترک این تبادل نظر جهت اخذ مجوزهای لازم برای مرحله اجرای ساختمان به مراکز صدور مجوز ارسال می شود که مجددا در این بخش نیز در صورت نیاز به بازنگر های مربوط به طراحی اولیه معماری و نقشه ها این مهم صورت میپذیرد. در واقع طراحی فاز یک معماری حد واسط مطالعات معماری و پلان های نهایی معماری و اجرای پروژه معماری می باشد از اینرو بسیار حائز اهمیت است که در فاز یک معماری دقت لازم را داشته باشیم و با برگزاری جلسات و تبادل نظرات و اطلاعات با دست پر به فاز دوم معماری برویم تا دچار دوباره کاری های غیر استاندارد نشویم.

ضمنا این تفکر که چون نقشه های اولیه در فاز بعدی به صورت دقیق و منظم اندازه گذاری شده و با ضوابط مقررات ملی منطبق خواهند شد پس نیازی به طراحی معماری در این فاز نیست به شدت تفکر غلطی است چرا که در نقشه های اولیه است که به راحتی امکان تصحیح داریم ولی اگر در مراحل بعدی به مشکل با کارفرما بخوریم هزینه های زیادی در بر خواهد داشت و بعضا امکان آن به کلی میسر نخواهد بود.

 

طراحی فاز دو معماری

 

در فاز دو معماری نقشه هایمعماری که در فاز یک معماری طراحی شده اند از آنجاییکه از دقت و حساسیت لازم جهت اجرای پروژه ساخت برخوردار نیستند و صرفا برای تبادل ایده ها و آراء افراد گوناگون طرح شده اند، مطابق با ضوابط مقررات ملی ساختمان مجددا طراحی می شوند نکته مهم در طراحی فاز دو معماری این است که ماهیت نقشه های تهیه شده در فاز یک معماری تغییر پیدا نمیکند بلکه دقت آنها بالا می رود جهت اجرای پروژه و اگر در پروژه هایی میبینیم که در فاز دوم معماری ماهیت نقشه های فاز یک به کلی تغییر پیدا می کند این امر حاصل عدم دقت لازم و تبادل نظرات و اطلاعاتی است که در جلسات مختلف بایستی بدان دست پیدا می نمودند.

در فاز دو معماری نقشه های طراحی شده نهایی مطابق با مقررات ملی ساختمان به عنوان پلان های نهایی پروژه جهت اجرای ساختمان به پیمانکار ارائه می گردد.

مطابقت نقشه های فاز دو معماری با نقشه های سازه (طراحی سازه) و نقشه های تاسیسات (طراحی تاسیسات) از الزامات فاز دو معماریست به گونه ای که پس از تایید فاز یک معماری نقشه های طراحی شده توسط مهندس معمار در فاز دو معماری مطابق با مقررات ملی ساختمان و هماهنگ با نقشه های سازه و تاسیسات و نقشه های معماری، طراحی میشوند.

برای طراحی فاز دو معماری ضروریست که تمامی نقشه های معماری، نقشه های سازه و نقشه های تاسیسات طراحی شده در فاز یک معماری بررسی و با همفکری مهندسین سازه، مهندسین معماری و منهدس تاسیسات نقشه های فاز دو معماری تهیه شود به طوریکه نظرات کلیه مهندسین در طراحی نقشه های فاز دو معماری در نظر گرفته شود در غیر اینصورت نقشه های طراحی شده فاز دو معماری از انسجام و هماهنگی کامل برای اجرای پروژه برخوردار نخواهد بود.

نقشه های فاز دو معماری معمولا با مقیاس یک پنجاهم و یک صدم طراحی میگردد طراحی فاز دو معماری توسط مهندس معمار تهیه و شامل مشخصات و نوع مصالح ساختمانی مورد کاربرد و جزئیات اجرایی پروژه ست.

شرکت معماری فراکارنو در بخش فاز یک معماری و ارائه نقشه های اولیه معماری، سازه و تاسیسات و همچنین فاز دو معماری و ارائه نقشه های نهایی پروژه جهت اجرای ساختمان (فاز دو معماری) با هماهنگی کامل با ضوابط مقررات ملی ساختمان و همچنین یکپارچگی کامل با نقشه های سازه فاز دو معماری، نقشه های معماری فاز دو معماری و نقشه های تاسیسات فاز دو معماری، آمادگی کامل خود را جهت ارائه خدمات طراحی فاز دو معماری در سه فاز اصلی معماری شامل فاز صفر معماری و مطالعات کامل پروژه، فاز یک معماری، ارائه نقشه های اولیه معماری، سازه و تاسیسات و همچنین فاز دو معماری و نقشه های نهایی پروژه هماهنگ با نقشه های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و طراحی نمای ساختمان اعلام میدارد.

سایت منبع : معماری پایدار

بازی آنلاین


شاید گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده باشد که دنبال راهی هستید تا اوقات فراغت خود را با خوشی بگذرانید و از آن لذت ببرید اما روی سیستم خود بازی های کامپیوتری نصب نکرده اید. امروزه افرادی با طراحی سایت بازی آنلاین بستری را برای سپری کردن اوقات فراغت فراهم آوردند که مزیت هایی در پی دارد. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان انجام بازی گروهی با دوستان خود یا با افراد دیگر
  • عدم اشغال فضای سیستم خود به منظور نصب بازی
  • کسب امتیاز و بعضاً دریافت جایزه
  • و بسیاری امکانات دیگر

 

هدف مدیر سایت از طراحی سایت بازی آنلاین چیست؟

مدیر سایت با بوجود آوردن فضایی جذاب و اعتیاد آور زمینه ساز پربازدید شدن سایت می شود. هنگامی که بازدید کنندگان سایت به اندازه کافی زیاد شدند به راحتی می تواند از سایت خود کسب درآمد داشته باشد. کسب درآمد از راه های زیادی امکان پذیر است. مانند پذیرش تبلیغات اینترنتی، فروش بازی و حتی کنسول بازی و سیستم های کامپیوتری و راههای مختلف دیگر…

شما نیز می توانید با کمی اراده و پشتکار از طراحی سایت تفریحی برای خودتان منبع درآمدی ایجاد کنید. کافیست ابتدا یک سایت با ظاهری بسیار زیبا و جذاب طراحی کرده و بازی های مورد علاقه کاربران را در سایت خود پیاده سازی نمایید. اینگونه سایت ها باید بسیار اصولی و فنی طراحی شده باشند تا به راحتی لود شوند و مشکلی برای کاربران بوجود نیاورند. طراحی سایت سرگرمی نکات ظریف دیگری نیز دارد. یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت بازی آنلاین باید بدان توجه کرد این است که امتیاز سایت را بالا برده و از نظر بهینگی و سئو سایت در موتورهای جستجو قدرتمند عمل کرده و در صفحات اول نتایج جستجو قرار گیرند.

در این سایت ها علاوه بر بازی های انلاین میتوان از مطالب و دانستنی های جالب، لطیفه ها، SMSهای مناسبتی، چت و مسابقه های انلاین استفاده کرد زیرا هر چه سایت پربارتر و سرگرم کننده تر باشد کاربر بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. معمولا برای ساخت سایت های تفریحی و بازی های آنلاین از طراحی و گرافیک های زیبا و جذاب استفاده میشود و گروه بندی هایی را برای جداسازی موضوعات متفاوت در سایت قرار میدهند که بیننده بیشتری را جذب کند. از مهمترین ویژگی هایی که باید هنگام ساخت و طراحی یک سایت بازی باید مورد توجه قرار داد شامل:

  • سعی کنید بازی های آنلاین و به روزی را در سایت خود استفاده کنید. افرادی که علاقه مند بازی شما شوند حاضرند پول و وقت زیادی را صرف بازی های آنلاین در سایت شما کنند و با پیدا کردن رقیبانی در بازی برای شکست دادن آنان بیشتر در سایت شما میمانند. یادتان باشد هر چقدر مشتری بیشتری در وبسایت شما باشند جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل بالاتر رفته و این موضوع مطمئنا به نفع شما خواهد بود.
  • ممکن است در ابتدا درامد چندانی از سایتتان نداشته باشید اما بسیاری از اسباب بازی فروشی ها و مراکز تفریحی از شما میخواهند که آن ها را در ساییتتان معرفی کرده و تبلیغ کنید. از این راه شما میتوانید به کسب درآمد بپردازید. پس قسمت از سایتتان باید صرف تبلیغات شود.
  • شما میتوانید بخشی برای معرفی مراکز تفریحی و بازی در وبسایتتان قرار دهید زیرا این بخش از پربازدیدترین و سرگرم کننده ترین بخش ها در سایت شما خواهد بود.
  • شما میتوانید دسته بندی هایی را که میتواند شامل مطالب مفید و جذاب باشد را در سایت خود قرار دهید. این دسته بندی ها میتواند شامل توضیح و معرفی بازی ها، معرفی شخصیت و کاراکترهای بازی، توضیح امکانات و تجهیزات بازی و... باشد. شما با طراحی دقیق و درست سایتتان میتوانید ساعت های زیادی، کاربر را در سایت خود مشغول کنید که با این کار هرروزه تعداد بازدید کنندگان افزایش میابد.

ساخت سایت بازی آنلاین اصطلاحا به مفهوم بازی های شبکه ای می باشد. تا چند دهه پیش جهت ارتباط دو یا چند کامپیوتر به یگدیگر از کابل های سخت افزاری استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت های حاصل در فضای مجازی بُعد جدیدی از بازی های اینترنتی تحت وب شکل گرفته است.

سایت منبع : سه سوت وب


وکیل ملکی


بنابر برآوردهای فعلی، نزدیک به نیمی از دعاوی موجود در مراجع قضایی، ملکی محسوب می‌شوند. نسبت بالای پرونده های ملکی، ضرورت مراجعه به وکیل ملکی را دوچندان می‌نماید؛ به این جهت که بالا رفتن حجم و افزایش تراکم دعاوی ملکی، به نحوی اجتناب ناپذیر بر عملکرد مراجع قضایی اثر منفی می‌گذارد و می‌تواند کیفیت فرایند دادرسی را کاهش دهد . (نظیر طولانی شدن روند دعاوی، نارسایی و تنوع قوانین) به همین جهت تنظیم لایحه‌ای قدرتمند، مبتنی بر موازین حقوقی توسط وکیل ملکی متخصص می‌تواند از متحمل شدن زیان های مالی جلوگیری کرده و در زمان صرفه‌جویی نماید.

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده های ملکی پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که با وجدان و مسئولیت‌پذیر باشد. به دلیل اهمیت و حساسیت این دسته از پرونده‌ها ضروری است که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید. یک وکیل ملکی خوب حتما در این حوزه تخصص دارد و به جوانب و زوایای مختلف پرونده اشراف کامل دارد. وکیل ملکی باید ریزبین باشد و به جزییات توجه کند. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.

بهترین وکیل ملکی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل ملکی تهران شخصی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. وکیل خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند.

وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌کند و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل ملکی تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به املاک است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد و موارد مرتبط با پرونده را ذکر کند و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به شکل عالی از حقوق موکلش دفاع کند.

 

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری است که به موضوع املاک مربوط می‌شوند. دعاوی ملکی انواع گوناگونی دارد. دسته ای از آن‌ها مربوط به نقض عهد یا عدم انجام تکالیف مقرر در قرارداد است اما در برخی موارد ممکن است یکی از طرفین نسبت به ملک دیگران با سوء نیت عمل مجرمانه‌ای را انجام دهد. همچنین ممکن است در برخی از معاملات ملکی، مسائل مربوط به قانون ثبت املاک رعایت نشود.

بطور کلی سه نوع دعاوی ملکی داریم. دعاوی ملکی حقوقی و کیفری و ثبتی. در دعاوی کیفری اصولا یک جرم اتفاق می‌افتد. برای حل و فصل دعاوی ملکی، لازم است به بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران مراجعه نمایید.

سایت منبع : وکالت

طراحی پورتال


طراحی پورتال سازمانی

همه شرکت‌ها اعم از کوچک و بزرگ به پورتال سازمانی جهت تبادل اطلاعات و ارتباطات بین سازمانی و درون سازمانی خود نیاز دارند. طراحی پورتال سازمانی از جمله خدماتی است که شرکت راهبران به صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهد تا جریان ارتباط، تسهیل و مکانیزه شود و با کمترین هزینه صورت گیرد. به طور خلاصه ویژگی‌هایی که پورتال سازمانی راهبران داراست، عبارتند از:

  • استفاده از تکنولوژی .NET و یکپارچگی با سایر سیستم‌های تحت وب سازمان
  • قابلیت توسعه، سفارشی‌سازی، به روز رسانی و بهینه‌سازی پورتال
  • برخورداری از مجموعه وسیعی از ماژول‌ها و ابزارهای کاربردی
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های یکپارچه‌سازی سایر سیستم‌های سازمان
  • وجود نیروی متخصص در حوزه توسعه و پشتیبانی
  • تجربه موفق نصب و راه‌اندازی پورتال سازمانی در سازمان‌های متعدد در کشور

 

پورتال سازمانی دریچه‌ای است برای ارائه خدمات سازمان و ایجاد مدیریت چندگانه بر اطلاعات یکپارچه و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با جمعیتی از پرسنل و کاربران در پراکندگی مکانی جغرافیایی مختلف. طراحی پورتالیک راهکار برای ارائه بهتر خدمات سازمان‌ ها می‌باشد.

استفاده از پرتال در عرصه های مختلف برای کاوش و بازیابی اطلاعات در اینترنت ازدر سال 1997 مورد توجه قرار گرفته است .که در حال حاضر نیز شرکت هایی مانند مایکروسافت و ای بی ام و سایر شرکت های بزرگ در این زمینه وارد رقابت شده اند.پرتال در حقیقت سایتی است که کاربر نقش خاصی در آن دارد و برای خود مکان مشخصی فراهم شده است ،در اصل سایتی که جنبه تبلیغی و معرفی ندارد را پورتال گویند.ایجاد و طراحی سایت پورتالی پیچیده تر از سایت های معمولی است.

دو هدف اصلی طراحی سایت پورتالی برای سازمان ها:

1-     مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در موسات

2-     ارائه خدمات اطلاعاتی روز آمد

ایجاد یک وبگاه واحد برای دست یابی به اطلاعات و خدمات وبگاه های دولتی و قسمت خاصی از سازمان های غیر دولتی بدون اینکه مستقیم به این سازمان ها مراجعه شود.این در گاه ها در وحله اول به معرفی امکانات و شاخصه های موجود در سازمان می پردازد.در واقع هدف اصلی از طراحی پورتال سازمانی ،ایجاد یک وبگاه جامع و پویا که به راحتی بتواند به راحتی اطلاع و خدمت رسانی کند.

تقسیم بندی پورتال از نظر دامنه

1-     پورتال های افقی:محدوده تحت پوشش این پورتال ها بسیار زیاد است.مثلا یاهو یک پورتال افقی است.

2-     پرتال های عمودی:محدوده پوشش این پورتال ها یک موضوع یا مطلب خاص است.

محتوا یکی از مفاهیم اصلی پرتال می باشد ، محتوا را در حالت کلی هر شئ الکترونیکی مانند : تصاویر ، صدا،اسناد و…

سایت منبع : سه سوت وب

سایت فروشگاهی


اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش رتبه و سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.‎

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود. بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت شود. علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی وب رمز در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است. بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به ارتباط دائم و موثر با مشتریان و پیگیری و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته و با بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم. سایت های طراحی شده در وب رمز همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعه تجارت آنلاین خود بپردازید.

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است خصوصا با طراحی سایت فروشگاهی انتظار میرود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما 24 ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد. خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای واقعی را برای شما به ارمغان آورد.

سایت منبع : دیدیدکالا