آتلیه عکاسی

معرفی

طراحی سایت آتلیه عکاسی یک راهکار ایده آل و بسیار مؤثر برای برندسازی شخصی است. به عنوان یک عکاس، داشتن سایت عکس برداری و فیلمبرادری می تواند زمینه را برای حضور شما به عنوان یک فرد حرفه ای در اینترنت فراهم سازد. علاوه بر شهرت شغلی، وب سایت آتلیه برای عکاسان می تواند به منزله یک عکاسخانه آنلاین تلقی شود که عکاس، نمونه کارهای خود را در گالری به نمایش می گذارد. این عامل، مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب می کند. اگر شما هم یک عکاس هستید و یا مدیریت آتلیه عکاسی را بر عهده دارید، طراحی سایت آتلیه، بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار شما در فضای آنلاین است. در حال حاضر آتلیه عکاسی و فیلمبرداری متعددی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند که هر کدام از یک سبک و روش برای عکاسی و طراحی تصاویر خلاقانه استفاده می کنند.

قالب سایت آتلیه

قالب وب سایت آتلیه، مهم ترین قسمت این مدل وب سایت ها است. قالب مناسب در حقیقت، معرف آتلیه عکاسی است بنابراین باید دارای شکل و ظاهر مناسب باشد. سادگی و زیبایی، مهم ترین عامل جذب کاربر به سمت وب سایت های عکاسی هستند. طراحی سایت آتلیه عکاسی با استفاده از یک قالب مناسب شامل اجرای حرفه ای تما صفحات وب سایت، انتخاب افزونه ها، زبان برنامه نویسی، انتخاب تِم رنگ و … می باشد. به طور کلی قالب تمام وب سایت عکاسی  از یک مدل پیروی می کند اما به طور مثال، طراحی سایت آتلیه عروسی شاید با طراحی سایت نوزاد و کودک، کمی متفاوت باشد.

مزایا سایت آتلیه

اگر شما یک هنرمند ویژوال کار،فیلمبردار و یا عکاس هستید طراحی سایت آتلیه عکس برای شغل شما ضروری محسوب می شود، شما هنرمند هستید ارزش هنرمند به دیده شدن هنر آن است،‌باید نمونه کارهای حرفه ای و موفق شما دیده شود،ممکن است کلی طرح گرافیکی خلق کرده باشد سایت آتلیه فیلمبرداری در صورتی به موفقیت می رسد که یک هدف ویژه را دنبال کند. تمام قسمت های سایت آتلیه عکاسی باید واضح و قابل دسترس باشند. هنگامی که مشتری یا مدیر یک شرکت هنری از وب سایت شما بازدید می کند باید به طور کامل از امکانات آتلیه عکاسی نوع فعالیت شما اطلاع یافته و به راحتی به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی به دنبال آتلیه عکاسی حرفه ایی هستند؛ برخی دیگر نمونه کار عکاسی اشیا و غذا را جستجو می کنند و عده ای هم صرفاً به دنبال بهترین آتلیه عروسی می باشند. به هر حال، نمونه کارهای شما، معرف تجربه و تخصص شما هستند. در انتخاب آن ها برای وب سایت ، دقت زیادی داشته باشید.

نام مناسب و مفید برای عنوان گالری

نکته مهم در ثبت آتلیه عکاسی ، توجه به انتخاب مناسب نام گالری ها است. در یک سایت آتلیه عکاسی حرفه ایی که نمونه کارهای مختلف قرار است منتشر شود باید حتماً دسته بندی های مجزا برای این کار در نظر گرفته شود و برای هر کدام نیز نام مناسب درج شود. به طور مثال، در یک استدیو عکاسی خوب دسته بندی گالری عکس افراد، معماری، غذاها، مسافرت و …، باید با عنوان مناسب در سایت مشاهده دیده شوند؛ در صورتی که مخاطبان برای تماشای نمونه کارها به وب سایت آتلیه  شما مراجعه می کنند می توانند سریع تر به آنچه می خواهند دست یابند.

بهترین نمونه های کارها

جلوه و نمای ظاهری زیبای وب سایت استدیو عکسبرداری در جذب مخاطبان به سایت تأثیر دارد، بنابراین پس از آنکه طراحی سایت آتلیه به پایان رسید باید از بهترین نمونه های کار خود برای محتواگذاری سایت استفاده کنید. اگر هنوز به درجه حرفه ای شدن در عکاسی نرسیده اید در انتخاب عکس های سایت خود از مشاوران متخصص کمک بگیرید.

سایت منبع : سه سوت وب

سئو

معرفی

سئو (بهینه‌سازی سایت) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به سئو نویسی و بهبود رتبه در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند. سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک طراحی وب سایت‌ دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد. سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی سایت غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

مزایا

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا  سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا خرید موبایل وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند. البته اینجا لازم است که به نکته‌ای اشاره کنم. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد. اما گوگل آنقدرها هم موتور نیست. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ را بهینه می کند. در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند.قاعدتاَ این بخش در زمینه آموزش مبتدی سئو فعالیت زیادی را بهینه سازی کردن سایت معتبر وجود دارد.

سئوی داخلی سایت

منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و سئوی سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند.

ویژگی آموزش سئو

درآموزش سئو فقط مباحث فنی آن وجود ندارد. شما باید بتوانید یک محتوای مناسب و کاربرپسند تولید کنید و در کنار آن، محتوای شما باید بهینه سازی هم شود. به عبارت دیگر هدف شما تولید محتوا برای مخاطب باشد و در راستای آن سعی کنید در نتایج گوگل آن محتوا را سئو کنید تا بیشتر دیده شود. بدانید که آموزش سئو سایت صرفا جهت بالا بردن سطح کِیفی سایت است و ممکن است یک محتوا از عکس، ویدیو، پادکست و … ساخته شود. و از طرفی این محتوا به اندازه کافی در سئو وب سایت شما وجود داشته باشد و توسط دیگران لینک سازی شود.

سئو بر موفقیت کسب و کار

در دوره جامع آموزش سئوهمینطور در کسب و کار تاثیر بسیار چندانی را دارد . برای کسب موفقیت در سئو سایت باید بیش از هر چیز به رضایت کاربر توجه کنیم. رضایت کاربرازمحتوای شما به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه آموزش سئو ، کیفیت محتوا و اطلاعات ارائه شده، نحوه نمایش و ارائه محتوا، سرعت سایت، نمایش صحیح درموبایل، پاسخ گویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر رضایت کاربران تاثیر گذار هستند.

سئو در اینستاگرام

در شبکه های اجتماعی و به خصوص در فضای مجازی برا توسعه برند خود سئو کردن در صفحات پیجی تاثیر زیادی بر روی کسب و کار خود وجود دارد

اولین گامی که باید در جهت افزایش سئو پیج اینستاگرام در گوگل بردارید سئو پروفایل است. اگر پروفایل شما برای بهبود تجربه کاربری بهینه سازی نشود، افزایش ترافیک صفحه اینستاگرام در طولانی مدت فایده ای نخواهد داشت.

سایت منبع : سه سوت وب

نرم افزار crm


نرم افزار CRM چیست ؟

کلمهCRM مخفف عبارت(Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. سی آر ام را بیشتر به عنوان نرم افزار ارتباط با مشتری می‌شناسند؛ در ادامه به توضیح مفهوم CRM و نرم افزار CRM به طور جداگانه پرداخته خواهد شد. همانطور که پیداست، سی‌ارام یک پروسه برنامه ریزی شده برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان آتی کسب و کار ها می باشد. هر استراتژی یا روشی که با استفاده از داده ها به ساختن، بهبود و مدیریت تعامل با مشتریان بپردازد، مفهوم CRM را تداعی می کند. اما امروزه اگر از کسی سوال شود که CRM چیست؟ بیشتر پاسخ ها خود ابزار CRM و تکنولوژی آن ( نرم افزار CRM ) است.

مزایای استفاده از نرم افزار سی آر اِم

مزایای فراوانی در استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که فراتر از تسهیل عملیات روزانه کسب و کار می باشد. نرم افزار سی آر اِم نه تنها به کسب و کارها کمک می کند که اطلاعات شان را ذخیره و تغییرات آن ها را دنبال نمایند، بلکه منجر به توسعه فروش در طولانی مدت نیز خواهند شد. این نرم افزارها می توانند نقش بسزایی در صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمانی داشته باشند و کارایی و تاثیر تیم های فروش را ارتقا دهند. اما بهترین راهکار برای تصمیم گیری، استفاده از راهنمای انتخاب نرم افزار سی آر اِم می باشد.

بازاریابی و تبلیغات نرم افزار CRM

محصول تبلیغات و بازاریابی نرم افزار CRM پیام گستر، مهم ترین و ابزار به منظور به ثمر نشاندن تبلیغات اعم از اینترنتی و غیر اینترنتی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. این محصول با در اختیار گذاشتن ابزارهای مختلف مثل ایجاد و مدیریت کمپین تبلیغاتی، ارسال انبوه فکس، پیامک و ایمیل و همچنین بهره مندی از بانک اطلاعاتی جامع مشاغل، به تحقق اهداف بازاریابی شرکت کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این ماژول به صفحه تبلیغات و بازاریابی مراجعه نمایید.

بهترین نرم افزار CRM

بهترین نرم افزار سی آر اِم (مدیریت ارتباط با مشتری) همواره از دغدغه هایی بوده است که انواع بنگاه های اقتصادی با آن دست و پنجه نرم می کنند. این موضوع به حدی برای کسب و کارها حیاتی است که در بسیاری از مواقع شرکت ها علیرغم هزینه هایی که برای تهیه و راه اندازی نرم افزار ارتباط با مشتری می کنند اثر بخشی مورد نظر را دریافت نکرده و پس از مدتی اقدام به کنار گذاشتن آن می کنند.

کاربرد نرم افزار CRM

یکی از کاربرد نرم افزار CRM در سازمان ها این است که، با ذخیره سازی اطلاعات و تعاملات مشتریان، فرصتی فراهم می کند تا سازمان ها بتوانند تجربه مشتری (CX) را بهبود دهند، و موجب افزایش سوددهی کسب و کار خود شوند.اگر شما نیز در بخش پشتیبانی یکی از بزرگترین سازمان‎ ها فعالیت کنید، درخواهید یافت که یکی از ابزارهای محبوب و مورد علاقه‎ کارمندان آن، نرم افزار CRM است. روش استفاده از این محصول برای دستیابی به اهداف کسب و کار، شگفت انگیز است.نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزاری است که اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات آن‎ ها با کسب و کار را ذخیره سازی می ‎کند. استفاده‎ درست از کاربردهای این نرم افزار می‎ تواند در ارتقاء بهره‎ وری کارمندان و بهبود موفقیت مشتری موثر بوده و نقش مهمی ایفا نماید.

مراحل کار کردن با نرم افزار CRM

در قدم اول نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یک شبکه از کاربران و مدیران با سطوح دسترسی مختلف را ایجاد می کند. افراد در این شبکه قادرند اطلاعات پایه ای مخاطبان مانند نام، شماره تلفن، ایمیل، وب سایت و … را در پروفایل هر کدام ثبت کنند. سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مکاتبات و ملاقات ها نیز می تواند به این بخش اضافه گردد. در قدم بعدی کاربران نرم افزار CRM قادر خواهند بود این اطلاعات را وارد چرخه های مختلف مانند تبلیغات، بازاریابی و فروش کنند. این قابلیت باعث می شود تا کاربران با شناخت بیشتر مخاطبان و مشتریان بتوانند واکنش های صحیح تری نسبت به نیازهای آنها نشان دهند.

منبع سایت : سه سوت وب

CRM

پورتال

طراحی پورتال سازمانی

همه شرکت‌ها اعم از کوچک و بزرگ به پورتال سازمانی جهت تبادل اطلاعات و ارتباطات بین سازمانی و درون سازمانی خود نیاز دارند. طراحی پورتال سازمانی از جمله خدماتی است که شرکت راهبران به صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهد تا جریان ارتباط، تسهیل و مکانیزه شود و با کمترین هزینه صورت گیرد. به طور خلاصه ویژگی‌هایی که پورتال سازمانی راهبران داراست، عبارتند از:

  • استفاده از تکنولوژی .NET و یکپارچگی با سایر سیستم‌های تحت وب سازمان
  • قابلیت توسعه، سفارشی‌سازی، به روز رسانی و بهینه‌سازی پورتال
  • برخورداری از مجموعه وسیعی از ماژول‌ها و ابزارهای کاربردی
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های یکپارچه‌سازی سایر سیستم‌های سازمان
  • وجود نیروی متخصص در حوزه توسعه و پشتیبانی
  • تجربه موفق نصب و راه‌اندازی پورتال سازمانی در سازمان‌های متعدد در کشور


پورتال سازمانی دریچه‌ای است برای ارائه خدمات سازمان و ایجاد مدیریت چندگانه بر اطلاعات یکپارچه و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با جمعیتی از پرسنل و کاربران در پراکندگی مکانی جغرافیایی مختلف. طراحی پورتالیک راهکار برای ارائه بهتر خدمات سازمان‌ ها می‌باشد.

استفاده از پرتال در عرصه های مختلف برای کاوش و بازیابی اطلاعات در اینترنت ازدر سال ۱۹۹۷ مورد توجه قرار گرفته است .که در حال حاضر نیز شرکت هایی مانند مایکروسافت و ای بی ام و سایر شرکت های بزرگ در این زمینه وارد رقابت شده اند.پرتال در حقیقت سایتی است که کاربر نقش خاصی در آن دارد و برای خود مکان مشخصی فراهم شده است ،در اصل سایتی که جنبه تبلیغی و معرفی ندارد را پورتال گویند.ایجاد و طراحی سایت پورتالی پیچیده تر از سایت های معمولی است.

دو هدف اصلی طراحی سایت پورتالی برای سازمان ها:

۱-     مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در موسات

۲-     ارائه خدمات اطلاعاتی روز آمد

ایجاد یک وبگاه واحد برای دست یابی به اطلاعات و خدمات وبگاه های دولتی و قسمت خاصی از سازمان های غیر دولتی بدون اینکه مستقیم به این سازمان ها مراجعه شود.این در گاه ها در وحله اول به معرفی امکانات و شاخصه های موجود در سازمان می پردازد.در واقع هدف اصلی از طراحی پورتال سازمانی ،ایجاد یک وبگاه جامع و پویا که به راحتی بتواند به راحتی اطلاع و خدمت رسانی کند.

تقسیم بندی پورتال از نظر دامنه

۱-     پورتال های افقی:محدوده تحت پوشش این پورتال ها بسیار زیاد است.مثلا یاهو یک پورتال افقی است.

۲-     پرتال های عمودی:محدوده پوشش این پورتال ها یک موضوع یا مطلب خاص است.

محتوا یکی از مفاهیم اصلی پرتال می باشد ، محتوا را در حالت کلی هر شئ الکترونیکی مانند : تصاویر ، صدا،اسناد و…

سایت منبع : سه سوت وب

وکیل ملکی


بنابر برآوردهای فعلی، نزدیک به نیمی از دعاوی موجود در مراجع قضایی، ملکی محسوب می‌شوند. نسبت بالای پرونده های ملکی، ضرورت مراجعه به وکیل ملکی را دوچندان می‌نماید؛ به این جهت که بالا رفتن حجم و افزایش تراکم دعاوی ملکی، به نحوی اجتناب ناپذیر بر عملکرد مراجع قضایی اثر منفی می‌گذارد و می‌تواند کیفیت فرایند دادرسی را کاهش دهد . (نظیر طولانی شدن روند دعاوی، نارسایی و تنوع قوانین) به همین جهت تنظیم لایحه‌ای قدرتمند، مبتنی بر موازین حقوقی توسط وکیل ملکی متخصص می‌تواند از متحمل شدن زیان های مالی جلوگیری کرده و در زمان صرفه‌جویی نماید.

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده های ملکی پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که با وجدان و مسئولیت‌پذیر باشد. به دلیل اهمیت و حساسیت این دسته از پرونده‌ها ضروری است که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید. یک وکیل ملکی خوب حتما در این حوزه تخصص دارد و به جوانب و زوایای مختلف پرونده اشراف کامل دارد. وکیل ملکی باید ریزبین باشد و به جزییات توجه کند. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.

بهترین وکیل ملکی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل ملکی تهران شخصی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. وکیل خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند.

وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌کند و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل ملکی تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به املاک است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد و موارد مرتبط با پرونده را ذکر کند و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به شکل عالی از حقوق موکلش دفاع کند.


انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری است که به موضوع املاک مربوط می‌شوند. دعاوی ملکی انواع گوناگونی دارد. دسته ای از آن‌ها مربوط به نقض عهد یا عدم انجام تکالیف مقرر در قرارداد است اما در برخی موارد ممکن است یکی از طرفین نسبت به ملک دیگران با سوء نیت عمل مجرمانه‌ای را انجام دهد. همچنین ممکن است در برخی از معاملات ملکی، مسائل مربوط به قانون ثبت املاک رعایت نشود.

بطور کلی سه نوع دعاوی ملکی داریم. دعاوی ملکی حقوقی و کیفری و ثبتی. در دعاوی کیفری اصولا یک جرم اتفاق می‌افتد. برای حل و فصل دعاوی ملکی، لازم است به بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران مراجعه نمایید.

سایت منبع : وکالت