طراحی پورتال


طراحی پورتال

با طراحی پورتال شرکتی یا پورتال سازمانی، می توانید مشتریان بیشتری در بازار آنلاین کسب و کار خود جذب نموده و درآمد خود را افزایش دهید. بیش از ۸۰% از خرید های صورت گرفته توسط مشتریان، از طریق اینترنت و به صورت آنلاین صورت می گیرد. مشتریان جهت تامین و برطرف نمودن نیاز خود، ابتدا در گوگل شروع به تحقیق در مورد آن نموده و در این راستا پس از آشنایی با خدمات و محصولات ارائه شده توسط وب سایت های مختلف، اقدام به خرید و سفارش می نمایند.

سرویس های متداول در اینترنت : هر سایتی بر حسب نوع فعالیت خود ارائه دهنده سرویس مخصوص و خاصی است . اما یک پورتال تحت وب باید قدرت ارائه سرویس عمومی را داشته که مانند نظیر سرویس پست الکترونیک رایگان ، تالار گفتگو ، خبر ها ، نقشه های مرتبط با موضوع ساخت پورتال ، جستجو در سایت های کوچک تر و اینترنت ، شخصی سازی توسط کاربران و شخصی سازی توسط طراحی پورتال مناسب باشد. در طراحی پورتال های تجاری خدمات تجارت آنلاین سیستم های پرداخت لحاظ می گردد. 

اطلاعات مورد نیاز : یکی از ویژگی های ساخت پورتال سازمانی  دریافت اطلاعات از سایت های دیگرContent aggregation  است . پورتال تنها دریافت کننده اطلاعات است و آن ها را به اشتراک و تقسیم می گذارد . به عبارت دیگر پورتال مطالبی که در سایت ها و پایگاه های مختلف وجود داشته را سازماندهی می کند و به نمایش می دهد. در نظر داشته باشید که این اطلاعات باید استاندارد باشند .

سازمان ها و شرکت های بزرگ در جهت یکسان سازی اطلاعات و همچنین اتوماسیون خدمات خود نیازمند استفاده از پورتال های تحت وب هستند. یک پورتال تحت وب بستری را برای استفاده افراد مختلف در سازمان با نقش سازمانی که دارند فراهم می کند تا اطلاعات خود را در آن وارد کرده و ارتباط بین زیر سیستم های مختلف را مهیا می سازد. دیگر مزیت پورتال های تحت وب از بین بردن محدودیت زمان و مکان است و افراد در مناطق مختلف و همچنین زمان های مختلف می توانند وارد سیستم شده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

شرکت ما تجربه پیاده سازی پورتال های تحت وب برای شرکت های داخل و خارج از کشور را دارد و بر اساس خواسته های مشتری و نقش های مختلفی که در سیستم پورتال وجود دارد تحلیل، طراحی و پیاده سازی پورتال انجام خواد شد. برخی از انواع پورتال های طراحی شده توسط ما عبارتند از:


  • پورتال شرکت های تولیدی شامل زیر سیستمهایی از قبیل : انبار، فروش، مشتریان، CRM ، گزارشات فروش و مدیریت، مدیریت فروش، زمانبندی ویزیتورها و ..
  • پورتال شرکت های خدماتی شامل زیر سیستم های کارکنان، پروژه ها، مشتریان، ساعت کارکرد کارکنان، گزارشات مدیریت، پروژه های جاری، زمان و بودجه پروژه، گزارشات حسابداری پروژه و...
  • پورتال های خاص منظوره مانند خط تولید کارخانه استینلس استیل، شرکت نتورک استراتژی و پورتال شرکت امداد یدک

سایت منبع : سه سوت وب

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

معرفی

نرم افزار طراحی سایت وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید طراحی سایت وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی وب سایت وردپرس چون با هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، نرم افزار وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی شما اگر php بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

مزایا

به تناسب نوع طراحی وب سایت که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود داره اما وردپرس به دلیل رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع باز است که در PHP نوشته شده و می توانید برای ایجاد یک وب سایت ، وبلاگ یا برنامه های کاربردی استفاده کنید. طرح های زیبا، ویژگی های قدرتمند و آزادی برای ساختن هر چیزی که می خواید، وردپرس هم زمان هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله وب سایت سرگرمی تا بزرگترین سایت خبری

آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را انتخاب کرده اند تا وب سایتشون احساس خونه رو بهشون القا کنه. متن باز بودن سایت وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان وب سایت می‌توانند کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

سهولت در مدیریت سایت وردپرس

با طراحی وب سایت وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند نرم افزار وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. همچنین وردپرس به دلیل دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند. برای ایجاد سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می‌تواند کار طراحی خود را آغاز نماید.

انعطاف پذیری در طراحی

سایت ساز وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت شخصی‌سازی بر‌اساس سلیقه مشتری را دارد. با نصب افزونه‌ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می‌توان یک سایت کامل و متفاوت با سایر سایت وردپرسی ایجاد کرد. همچنین سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند، بدین صورت که طراح می‌تواند هزاران صفحه جدید در وب سایت ایجاد کرده و نگران عملکرد سایت نباشند. ضمنا مدیریت سایت می‌تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند. در کنار موارد مورد بحث، برای بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد. تا اینجا به بررسی برخی از مزایای طراحی سایت با وردپرس پرداخته شد.

پنل کاربری استاندارد و آسان وردپرس

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب سیستم مدیریت محتوا، نحوه مدیریت اطلاعات و بخش های مختلف سایت است. وردپرس در مقایسه با رقبای خود از یک پنل مدیریت کاملا استاندارد و آسان بهره میبرد که برای موبایل و تبلت نیز بهینه سازی شده است. همچنین نرم افزار اندروید و ios نیز برای مدیریت سایت وردپرس در دسترس می باشد که کار مدیر وبسایت را بسیار ساده خواهد کرد.

سایت منبع : سه سوت وب

آتلیه عکاسی


» آتلیه عکاسی


معرفی

طراحی سایت آتلیه عکاسی یک راهکار ایده آل و بسیار مؤثر برای برندسازی شخصی است. به عنوان یک عکاس، داشتن سایت عکس برداری و فیلمبرادری می تواند زمینه را برای حضور شما به عنوان یک فرد حرفه ای در اینترنت فراهم سازد. علاوه بر شهرت شغلی، وب سایت آتلیه برای عکاسان می تواند به منزله یک عکاسخانه آنلاین تلقی شود که عکاس، نمونه کارهای خود را در گالری به نمایش می گذارد. این عامل، مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب می کند. اگر شما هم یک عکاس هستید و یا مدیریت آتلیه عکاسی را بر عهده دارید، طراحی سایت آتلیه، بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار شما در فضای آنلاین است. در حال حاضر آتلیه عکاسی و فیلمبرداری متعددی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند که هر کدام از یک سبک و روش برای عکاسی و طراحی تصاویر خلاقانه استفاده می کنند.

قالب سایت آتلیه

قالب وب سایت آتلیه، مهم ترین قسمت این مدل وب سایت ها است. قالب مناسب در حقیقت، معرف آتلیه عکاسی است بنابراین باید دارای شکل و ظاهر مناسب باشد. سادگی و زیبایی، مهم ترین عامل جذب کاربر به سمت وب سایت های عکاسی هستند. طراحی سایت آتلیه عکاسی با استفاده از یک قالب مناسب شامل اجرای حرفه ای تما صفحات وب سایت، انتخاب افزونه ها، زبان برنامه نویسی، انتخاب تِم رنگ و … می باشد. به طور کلی قالب تمام وب سایت عکاسی از یک مدل پیروی می کند اما به طور مثال، طراحی سایت آتلیه عروسی شاید با طراحی سایت نوزاد و کودک، کمی متفاوت باشد.

مزایا سایت آتلیه

اگر شما یک هنرمند ویژوال کار،فیلمبردار و یا عکاس هستید طراحی سایت آتلیه عکس برای شغل شما ضروری محسوب می شود، شما هنرمند هستید ارزش هنرمند به دیده شدن هنر آن است،‌باید نمونه کارهای حرفه ای و موفق شما دیده شود،ممکن است کلی طرح گرافیکی خلق کرده باشد سایت آتلیه فیلمبرداری در صورتی به موفقیت می رسد که یک هدف ویژه را دنبال کند. تمام قسمت های سایت آتلیه عکاسی باید واضح و قابل دسترس باشند. هنگامی که مشتری یا مدیر یک شرکت هنری از وب سایت شما بازدید می کند باید به طور کامل از امکانات آتلیه عکاسی نوع فعالیت شما اطلاع یافته و به راحتی به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی به دنبال آتلیه عکاسی حرفه ایی هستند؛ برخی دیگر نمونه کار عکاسی اشیا و غذا را جستجو می کنند و عده ای هم صرفاً به دنبال بهترین آتلیه عروسی می باشند. به هر حال، نمونه کارهای شما، معرف تجربه و تخصص شما هستند. در انتخاب آن ها برای وب سایت ، دقت زیادی داشته باشید.

نام مناسب و مفید برای عنوان گالری

نکته مهم در ثبت آتلیه عکاسی ، توجه به انتخاب مناسب نام گالری ها است. در یک سایت آتلیه عکاسی حرفه ایی که نمونه کارهای مختلف قرار است منتشر شود باید حتماً دسته بندی های مجزا برای این کار در نظر گرفته شود و برای هر کدام نیز نام مناسب درج شود. به طور مثال، در یک استدیو عکاسی خوب دسته بندی گالری عکس افراد، معماری، غذاها، مسافرت و …، باید با عنوان مناسب در سایت مشاهده دیده شوند؛ در صورتی که مخاطبان برای تماشای نمونه کارها به وب سایت آتلیه شما مراجعه می کنند می توانند سریع تر به آنچه می خواهند دست یابند.

بهترین نمونه های کارها

جلوه و نمای ظاهری زیبای وب سایت استدیو عکسبرداری در جذب مخاطبان به سایت تأثیر دارد، بنابراین پس از آنکه طراحی سایت آتلیه به پایان رسید باید از بهترین نمونه های کار خود برای محتواگذاری سایت استفاده کنید. اگر هنوز به درجه حرفه ای شدن در عکاسی نرسیده اید در انتخاب عکس های سایت خود از مشاوران متخصص کمک بگیرید.

سایت منبع : سه سوت وب

» سایت خبری


سایت خبری

معرفی


سایت خبری جزو دسته سایت های اطلاع رسانی به شمار می آیند و با توجه به آنکه این نوع سایت ها امکانات کاربری ندارند سایت ساز خبری جزو ساده ترین وبسایت برای پیاده سازی می باشد و پس از سایت های شرکتی برای طراحان سایت ساده ترین وب سایت ساخت سایت خبری می باشد. اما سایت خبری نیز می بایست با توجه به جنبه اطلاع رسانی خود امکانات ویژه خود را داشته باشد که در بخش زیر این امکانات مورد نیاز را مورد بررسی قرار می دهم. امروزه پر بازدید ترین سایت خبری وب سایت سه سوت وب می باشد که یک سایت پر محتوا از خبرها است و امکانات فراوانی در این سایت برای کاربران دیده شده است.

طراحی قالب

قالب وب سایت خبری معمولا نسبت به سایر قالب سایت ها به دلیل جنبه و نیاز اطلاع رسانی خود شلوغ تر هستند و مطالب بیشتری در آن واحد به کاربران ارائه می گردد. معمولا در صفحه بندی سایت خبری می بایست بخش های آخرین اخبار و مطالبی که کاربران به آن معمولا نیاز دارند مانند نرخ قیمت ها و غیره نمایش داده شوند.

سیستم دسته بندی

می بایست قابلیت دسته بندی مطالب دراین وب سایت وجود داشته باشد تا بتوان سایت اخبار را در دسته بندی های مختلف شاخه بندی نمود و هر کدام از خبرها را در صفحه مورد نظر خود نمایش داد.

 

افزایش اعتبار خود در فضای آنلاین

دنیای امروز دنیای اطلاعات و اخبار است و ما همه هر روزه اطلاعات بسیاری را از طریق سایت ‌ساز خبری یا شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم. بنابراین سایت خبری یکی از پرطرفدارترین وب سایت‌ موجود در فضای وب است که به ارائ? محتوای روزانه و اطلاعات  کاربردی می‌پردازد.

یک وب سایت خبرگزاری معتبر و فعال باید با آخرین تکنولوژی‌های روز طراحی وب پیش برود. سرعت بارگذاری وب سایت از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و محبوبیت هرگونه وب سایت است که در طراحی وب سایت‌ خبری اهمیت بیشتری دارد. در طراحی وب  سایت باید همواره به سهولت دسترسی کاربران به مطالب توجه کنیم.مهم‌ترین ویژگی در این وب سایت‌ توانایی نمایش صحیح مطالب و اخبار در دسته‌بندی‌های منظم و مرتبط است.

 

بهینه سازی سایت خبری

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت برای نونگاری طراحی سایت حاکم است. اگر سایتی بهترین طراحی را داشته باشد ولی دیده نشود ارزشی نخواهد داشت. از این رو گروه سایت سه سوت وب خدمات سئو و طراحی سایت خبری اتوماتیک را بصورت مشاوره خبری، بررسی عملکرد ماهانه، نظارت بر محتوا ارائه می دهد.

مزایای ایجاد سایت خبری

 

امروزه خرید سایت برای افرادی که تمایل دارند اخبار و مطالب خود را در سطح اینترنت منتشر کنند ، امکان پذیر شده است. شما می توانید با خریدطراحی سایت خبری برای خود ، این امکان را فراهم کنید تا اطلاعاتتان اعم از خبرها ، متن ها ، تصاویر و ... را در سایتتان قرار دهید.

سایت منبع : سه سوت وب

سئو


 » سئو

معرفی

سئو (بهینه‌سازی سایت) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به سئو نویسی و بهبود رتبه در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند. سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک طراحی وب سایت‌ دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد. سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی سایت غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

مزایا

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا خرید موبایل وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند. البته اینجا لازم است که به نکته‌ای اشاره کنم. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد. اما گوگل آنقدرها هم موتور نیست. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ را بهینه می کند. در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند.قاعدتاَ این بخش در زمینه آموزش مبتدی سئو فعالیت زیادی را بهینه سازی کردن سایت معتبر وجود دارد.

سئوی داخلی سایت

منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و سئوی سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند.

ویژگی آموزش سئو

درآموزش سئو فقط مباحث فنی آن وجود ندارد. شما باید بتوانید یک محتوای مناسب و کاربرپسند تولید کنید و در کنار آن، محتوای شما باید بهینه سازی هم شود. به عبارت دیگر هدف شما تولید محتوا برای مخاطب باشد و در راستای آن سعی کنید در نتایج گوگل آن محتوا را سئو کنید تا بیشتر دیده شود. بدانید که آموزش سئو سایت صرفا جهت بالا بردن سطح کِیفی سایت است و ممکن است یک محتوا از عکس، ویدیو، پادکست و … ساخته شود. و از طرفی این محتوا به اندازه کافی در سئو وب سایت شما وجود داشته باشد و توسط دیگران لینک سازی شود.

سئو بر موفقیت کسب و کار

در دوره جامع آموزش سئوهمینطور در کسب و کار تاثیر بسیار چندانی را دارد . برای کسب موفقیت در سئو سایت باید بیش از هر چیز به رضایت کاربر توجه کنیم. رضایت کاربرازمحتوای شما به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه آموزش سئو ، کیفیت محتوا و اطلاعات ارائه شده، نحوه نمایش و ارائه محتوا، سرعت سایت، نمایش صحیح درموبایل، پاسخ گویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر رضایت کاربران تاثیر گذار هستند.

سئو در اینستاگرام

در شبکه های اجتماعی و به خصوص در فضای مجازی برا توسعه برند خود سئو کردن در صفحات پیجی تاثیر زیادی بر روی کسب و کار خود وجود دارد

اولین گامی که باید در جهت افزایش سئو پیج اینستاگرام در گوگل بردارید سئو پروفایل است. اگر پروفایل شما برای بهبود تجربه کاربری بهینه سازی نشود، افزایش ترافیک صفحه اینستاگرام در طولانی مدت فایده ای نخواهد داشت.

سایت منبع : سه سوت وب