آموزش سئو

سئو یا همان بهینه سازی سایت یکی از زیرمجموعه‌ های دیجیتال مارکتینگ است که اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر هستید برای یادگیری آن وقت بگذارید.

احتمالاً شما هم چنین جملاتی (یا مشابه آن‌ها) را زیاد شنیده‌اید:

«شما باید روی آموزش سئو و همین طور برای بهبود رتبه وب سایت خود سرمایه گذاری کنید.»

«شما دیده نمی‌شوید؛ اگر در صفحه‌ی اول گوگل نباشید اصلاً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده است.»

«چرا سئو کار نمی‌آورید تا مسئولیت رتبه بندی سایت شما را برای موتورهای جستجو را به عهده بگیرد؟»

«اگر سایت … هنگام جستجوی کلمه … در صفحه‌ی اول گوگل می‌آید، به خاطر یک سری تکنیک است. اسم این تکنیک ها سئو است.»

«ما می‌توانیم شما را به صفحه‌ی اول موتور جستجو بیاوریم. و اطمینان داشته باشید بهینه سازی صفحات داخلی سایت اولویت هدف شماست و به خاطر آن باید سرمایه گذاری به صرفه و مناسب را انجام بدهید.»

درس‌های مربوط به سئو در متمم با هدف تربیت متخصص سئو طراحی نشده‌اند.

بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایه‌ای‌ترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئوی سایت خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو وب سایت پیش روی آنها ترسیم شود.

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد و می توان در دوره جامع آموزش سئو به تمامی این نوع ضوابط دسترسی داشت. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو ، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

هدف روش های سئو و نسبت به آموزش و هزینه آموزش سئو در این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو ، این موتورها رتبه‌ی بهتری را به مقاله‌ها و محتوای یک سایت اختصاص دهند.

تعریف سئو و چند نکته درباره SEO

اگر چه به نظر نمی‌ رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد یا به عنوان مثال سئو پیج اینستاگرام هم یکی از ضرورات مهم در این بخش ها است ،‌ طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند.

لینک منبع : سه سوت وب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد