سایت گردشگری


امروزه با توجه به رشد چشمگیر استفاده از اینترنت و افزایش سهم تجارت الکترونیک از درآمد صنعت گردشگری ، نیاز به داشتن یک وبسایت اقامتگاه به روز و کاربر پسند برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بیش از پیش حس می گردد. همچنین برای معرفی و نمایش خدمات و امکانات هتل بیشتر وجود یک سایت اینترنتی نقش ویژه و منحصر به فردی را ایفا می کند. فرقی نمی کند شما صاحب یک هتل پنج ستاره باشید یا یک هتل آپارتمان ، اقامتگاه بوم گردی ، ویلا هتل و یا حتی مهمانسرا .در واقع سایت نقش ویترین را برای هتل شما ایفا می کند که مسافر با بازدید از سایت ، ترغیب به انتخاب هتل شما برای اقامت می گردد.


با گسترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگریسیاحتی و ...., بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند. چرا که قبل از آغاز سفرشان بتوانند یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای هر چه بهتر برگزار شدن سفرشان داشته باشند.

از اینرو وب سایت گردشگری و معرفی چنین اماکنی همیشه در معرض دید کاربران آنلاین در هر کشوری بوده است. دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت تورها و اماکن دیدنی و ... میتواند برای هر کاربری جذاب باشد.

در همین راستا شرکت سه سوت وب دارای چندین سال سابقه درخشان در رابطه با طراحی وب سایتهای آژانس های مسافرتی و ... میباشد, میتواند بهترین مشاوره را در زمینه طراحی و پیاده سازی و نگهداری و موفق نمودن وب سایت های گردشگری به شما ارائه نماید.

طبیعتا این دسته از وب سایت حتی اگر خودتان هم نخواهید بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهند نمود و طبیعتا وب سایتی اگر به این شرایط بازدید کننده برسد هر کاری میتواند در داخل وب سایت خودش انجام بدهد حتی فروش و عرضه کالا به صورت آنلاین. هم اکنون بسیاری از چنین وب سایتهای گردشگری و مسافرتی در ایران فعال هستند که در داخلشان میتوانید تبلیغات خرید چمدان مسافرتی یا هر مایحتاجی که افراد برای سفرشان احتیاج داشته باشند رویت میشود. بنابراین از هر زمینه ای که فکرش را بکنید میتوانید از چنین وب سایت هایی بهره وری مالی داشته باشید.

ایده جالبی که در این راستا میتوانیم برای شما بیان کنیم این است که میتوانید وب سایتی داشته باشید که در آن تمامی اطلاعات تفریحی و گردشگری شهرهای ایران در آن جمع آوری و دسته بندی شده است. سپس کاربران با جستجویی که در اینترنت و به خصوص وب سایت شما انجام میدهند به صفحه اصلی سایت و یا یکی از صفجات داخلی سایت شما میرسند و سپس با وب سایت خوب شما آشنا میشوند. در این وب سایت در ابتدا باید اطلاعات را به صورت خوب و استاندارد دسته بندی نمود تا کاربران وب سایت در مدت زمان کمتری بتوانند به آنچه که به دنبالش هستند دسترسی داشته باشند. سپس با مکانیزم جستجوی خوبی که در وب سایت طراحی و پیاده سازی می نماییم, کاربران هر زمانی که بخواهند به اطلاعات در رابطه با سفر خود به هر یک از شهرهای ایران دسترسی پیدا نمایند از وب سایت شما و جستجوی آن میتوانند اقدام به این کار نمایند.

سایت منبع : سه سوت وب

سایت تفریحی


طراحی سایت تفریحی برای ایجاد و ساخت وب سایت های سرگرمی و تفریحی به لحاظ اینکه طیف وسیع و گسترده ای از مخاطبان و در کل عموم کاربرانی اینترنتی را که از آنها استفاده می نمایند از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

از همین رو سایت های تفریحی که بطور اصولی و حرفه ای طراحی شده و از نظر محتوا و مطالب نیز مفرح و سرگرم کننده باشند می توانند بازدیدکنندگان زیادی را بسوی خود جذب نمایند.

در محتوای طراحی وب سایت سرگرمی ، مطالب سرگرم کننده از جمله جوک و لطیفه، بازی های آنلاین، مطالب عجیب و جذاب، معرفی شخصیت ها و اماکن تاریخی و باستانی و مناظر دیدینی، فیلم و کلیپ های خنده دار، عکس های جالب و … می تواند در وب سایت جهت پُر کردن اوقات فراغت کاربران گنجانده شود.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.


سایت طنز و سرگرم کننده یکی از پربازدید ترین سایت ها در ایران و جهان هستند. این سایت ها معمولا شامل نوشته ها در دسته بندی ها زیادی می باشند. و بر روی جذاب بودن مطالب بسیار تاکید دارند. مخاطب سایت های سرگرمی همه گونه قشری هستند و سن و سال خاصی مشخصی هم ندارد. همه ما حتما چند بار هم شده به صورت مستقیم یا از طریق موتورهای جستجو به این گونه سایت ها سر زده ایم.

سایت های تفریحی به علت بازدید بالا محل مناسبی برای تبلیغات و برندسازی دیگر وبسایت ها هستند و از این رو بهینه سازی وب سایت تفریحی از اهمیت بالایی برخوردار است. با سئو سایت سرگرمی خود می توانید بازدید سایت را افزایش داده و رتبه بالاتری را در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید. در نتیجه این افزایش بازدید، رتبه الکسا سایت نیز افزایش پیدا می کند که در ترغیب برندها به تبلیغ در سایت شما بسیار موثر است.

اکثر سایت های تفریحی هدف اصلی خود را در تولید محتوا گذاشته اند که یکی از پارامترهای سئو است. اما عدم رعایت دیگر پارامترها باعث شکست و هدر رفتن زحمات شما در ایجاد یک سایت تفریحی می گردد. تیم رادزاد با تجربه بسیار زیادی که در سئو انواع سایت ها دارد می تواند به شما کمک کند تا رتبه سایت شما بهبود یافته و ترافیک طبیعی آن بسیار افزایش یابد.

با توجه به ساختار سایت در سئو سایت تفریحی بسیار مهم است. اغلب افراد، سایت های تفریحی را از موتورهای جستجو می یابند و با ارائه یک ساختار مناسب می بایست سعی کرد که کاربر پس از ورود به سایت، آن را فورا ترک نکند. با نمایش پست های جذاب مرتبط می توان او را در سایت نگه داشت و ترغیب به خواندن دیگر مطالب کرد. میزان بنرهای تبلیغاتی نیز می بایست در حد نرمال باشد تا موجب آزار کاربر نگردد.

سایت منبع : سه سوت وب

طراحی سایت تخصصی


در واقع باید بگوییم طراحی وب سایت یک فرآیند برنامه ریزی شده، مفهوم سازی و تنظیم محتوای مورد نظر برای فضای اینترنت و دنیای بهینه سازی وب سایت می باشد. امروزه طراحی سایت به صورت اختصاصی در انواع زمینه های طراحی سایت فروشگاهی، آژانس هواپیمایی، گردشگری، خدمات زیبایی و کلینیک و غیره انجام می شود که کسانیکه قصد انجام طراحی سایت دارند می توانند متناسب با حوزه کسب و کار خود، سایت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

طراحی سایت اختصاصی با زبان ASP.Net یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت می باشد که امروزه از محبوبیت زیادی در بین اکثر افراد دارای کسب و کار برخوردار شده است. شرکت سه سوت وب علاوه بر ارائه خدماتی همچون بهینه سازی سایت، آنلاین مارکتینگ و ... ، با انجام طراحی سایت با زبان ASP.Net به صورت حرفه ای در زمینه ها مختلف فروشگاهی، آژانسی، پزشکی و ... در خدمت شما عزیزان می باشد.


طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است، زمانی بود که داشتن وب سایت تنها یک روش مدرن اطلاع رسانی بود اما با وجود 36 میلیون مصرف کننده اینترنت در ایران دیگر داشتن سایت امری ضروری و غیر قابل انکار است. این روز ها بیشتر مشتریان یا کارفرمایان کمتر وارد شرکت های ما می شوند و بیشتر از هر روش دیگری با سایت ما ارتباط می گیرند.

قابلیتهای تیم طراحی وبسایت شامل، ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب در زمینه تجارت الکترونیک و طراحی سایت، استفاده از تکنولوژی UML جهت طراحی نرم افزار و تامین خواسته مشتری، پیاده سازی معماری اطلاعات و نقشه سایت و بهره گیری از زبانهای برنامه نویسی و تکنولوژیهای قدرتمند همچون ASP.NET, MSSQL، AJAX،JAVASCRIPT ، MVC Patternاست.

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت وب‌رمز می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس وب‌رمز، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور مستقیم انجام می‌شود.


طراحی سایت اختصاصی در شرکت وب‌رمز با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

  • جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت تهران با امکان جلسه حضوری
  • طراحی وب سایت با php یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی همراه با آموزش‌های لازم در

سایت منبع : سه سوت وب


دندان پزشکی کرج


بسیاری از کاربران به دنبال یک دندانپزشکی خوب و معتبر در میان لیست جراحان دندانپرشک کرجهستند. از نظر سایت مدآوا کلینیکی که تجهیزات به روز داشته باشد و همچنین دارای تجربه بالایی باشد ، می تواند صاحب این عنوان باشد.

در کنار این دو مورد می توان یکی از ویژگی های مثبت را تخصصی کار کردن دانست. بدین معنا که هر کدام در چند زمینه به مرور بهتر عمل می کنند. البته این ادعا که در همه زمینه ها تخصصی هستند کمی دور از ذهن می باشند.


کاشت دندان یکی از درمان های دندان پزشکی است که به منظور اصلاح وضعیت ظاهری، رفع مشکلات در تلفظ حروف و جویدن غذا و پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته، انجام می شود. در درمان دندان پزشکی به روش کاشت دندان یا ایمپلنت، دندان پزشک ابتدا حفره ای داخل استخوان فک یا آرواره فرد ایجاد کرده و سپس یک پایه یا پین از جنس تیتانیوم داخل بافت استخوانی کار می گذارد.هنگامی که ایمپلنت با استخوان فک هماهنگی پیدا کرد و کاملا جوش خورد، یک روکش دندان به شکل دندان طبیعی روی آن نصب می شود. زمان مورد نیاز برای جوش خوردن کامل ایمپلنت و ترمیم استخوان های اطراف آن بین دو تا شش ماه است.


ایمپلنت یا کاشت دندان، تنها درمانی است که می تواند جای خالی دندان های از دست رفته را همانند دندان های واقعی پر کند. دندان های کاشته شده کاملا طبیعی به نظر رسیده و هنگام صحبت کردن، غذا خوردن و لبخند زدن عملکردی مانند دندان های واقعی دارند. نکته مهم در کاشت دندان، وجود بافت استخوانی کافی در آرواره های فرد است. در صورتی که بافت استخوانی به دلیل بیماری، مصرف داروهای خاص یا دلایل دیگر تحلیل رفته، و یا استخوان های فک از سلامت و استحکام کافی برخوردار نباشند، کاشت دندان موفقیت آمیز نخواهد بود. در صورت وجود چنین مشکلاتی ابتدا باید به ترمیم بافت استخوان پرداخت.درمان ترمیمی استخوان های فک، به وسیله عمل جراحی پیوند استخوان انجام می شود. پس از این که استخوان های فرد استحکام کافی را پیدا کرد، می توان اقدام به ایمپلنت یا کاشت دندان نمود.ایمپلنت کار گذاشته شده در استخوان فک، دقیقا به عنوان ریشه دندان عمل می کند و روکش نصب شده به روی این ریشه مصنوعی، مانند دندان طبیعی فرد، عمل خواهد کرد.


هزینه ایمپلنت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم درمان ایمپلنت گاه می‌تواند توسط یک متخصص و یا گروهی از متخصصان انجام شود که مسلماً اگر این درمان توسط چند گروه متخصص انجام شود بهترین نتیجه را در بر دارد، بدین صورت که ایمپلنت قسمت جراحی توسط متخصص جراحی و روکش آن توسط متخصص پروتز انجام شود که در این حالت بیشترین کیفیت درمان حاصل می‌گردد که مسلماً هزینه ی بیشتری را همراه خواهد داشت. در برخی مراکز نیز تمامی مراحل کاشت ایمپلنت توسط یک پزشک انجام می‌گردد که مسلماً هزینه کمتری را همراه خواهد داشت.البته کیفیت خدمات جانبی و راهنمایی و مشاوره‌های مراکز درمانی نیز در صرف هزینه‌ها نقش داشته و می‌تواند کمک شایانی به کاهش هزینه‌ها کند و البته نتیجه‌ای مطلوب و خوشایند را برای فرد داشته باشد.

سایت منبع : دانتین

وکیل ملکی


وکیل ملکی وکیل دیوان عدالت

وکیل دیوان عدالت اداری آماده است تا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات وکالت ملکی برای تمامی دعاوی مربوط به منابع طبیعی، شهرداری، جهاد، ثبت، راه و شهرسازی و …. باشد. وکیل متخصص امور ملکی  ضمن تشکیل جلسه رایگان و ارائه مشاوره حقوقی، راهنمای ارزشمندی برای انجام وکالت ملکی تخصصی خواهد بود. با ما در تماس باشید.

وکیل خانواده

خدمات ما فقط محدود به دعاوی ملکی نیست. ما با بهترین وکیل خانواده همکاری نزدیک داریم. وکیل خانواده، طلاق و مهریه آماده ارائه انواع خدمات وکالت دعاوی خانواده است. برای این منظور، جلسه مشاوره رایگان با هدف درک درست انتظارات موکلین برگزار خواهد شد. این جلسه ممکن است منجر به اعطای وکالت به وکیل جهت پیگیری پرونده دعاوی شود. وکیل متخصص دعاوی همسران، متعهد است بهترین خدمات وکالت را از طریق حضور در مراجع قضایی بویژه دادگاه خانواده به موکلین خود ارائه دهد.

برخورداری از خدمات وکالت توسط بهترین وکیل ملکی متخصص دعاوی ملکی ، شایسته شما شهروند گرامی است. در دسترس بودن وظیفه ما است. جلسه تخصصی بررسی پرونده موکلین، به منظور دستیابی به راه حل های مناسب برای پیگیری پرونده دعاوی، همواره در فضایی کاملاً محرمانه برگزار خواهد شد. وکیل ملکی آماده قبول وکالت پرونده دعاوی حقوقی، با شرایط بسیار منطقی است. تنوع دعاوی مورد رسیدگی توسط وکیل ملکی بسیار زیاد است. مقاله وکالت دعاوی ملکی برخی دعاوی مورد نظر را در دسترس کاربران قرار میدهد. دعاوی الزام به تنظیم سند، اثبات مالکیت ملک، تخلیه ملک، دعوای خرید و فروش ملک ، کلاهبرداری و …. نمونه برخی دعاوی قابل پیگیری توسط وکیل ملکی است.

ملک یا مال غیر منقول چیست؟

از نظر حقوقی مال به چیزی گفته میشود که دارای دو شرط اساسی باشد: ۱- مالیت داشتن یعنی دارای ارزش اقتصادی باشد. به عبارتی مردم حاضر باشند در قبال آن پول پرداخت نمایند. ۲- قابل مالک شدن توسط شخص یا گروهی باشد. مال از لحاظ حقوقی تقسیم بندی های متعددی دارد. یکی از معروف ترین آنها تقسیم بندی اموال به منقول و غیر منقول است. به موجب تعریف ماده ۱۲ قانون مدنی مال غیر منقول مالی است که از محلی به محل دیگر نتوان حمل کرد.

امور ملکی که در این قسمت مورد بررسی قرار میگیرد همان حقوق راجع به اموال غیر منقول است. املاکی که اشخاص در اختیار دارند گاهی اوقات از جهت صرف مالکیت آنها قانون حقوق و تکالیفی را بر عهده مالکین آن قرار داده است. گاهی نیز اشخاص با انعقاد قرارداد نسبت به املاک حقوق یا مسئولیتی را برای خود بوجود می آورند.


موارد ذیل بخشی از موضوعات متنوع اختلافات ملکی است که وکیل متخصص ملکی در آن تخصص و درایت کافی را دارد:

الزام به تنظیم سند رسمی

  • تقسیم ملک مشاع داسترداد ثمن ( مبلغ معامله)
  • افراز ملک مشاع _ تصرف عدوانی حقوقی
  • تصرف عدوانی کیفری
  • تایید فسخ معامله
  • مطالبه وجه التزام قراردادی
  • ابطال قرارداد اجاره تعدیل اجاره بها
  • الزام به تحویل مبیع (ملک)
  • الزام به اخذ پایان کار تخلیه ملک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۷۶
  • دستور فروش ملک مشاع
  • اثبات مالکیت ملک
  • اخذ صورتجلسه تفکیکی و سایر دعاوی ملکی

سایت منبع : وکالت