طراحی سایت وردپرس


طراحی سایت وردپرس

معرفی

نرم افزار طراحی سایت وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید طراحی سایت وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی وب سایت وردپرس چون با هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، نرم افزار وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی شما اگر php بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

مزایا

به تناسب نوع طراحی وب سایت که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود داره اما وردپرس به دلیل رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع باز است که در PHP نوشته شده و می توانید برای ایجاد یک وب سایت ، وبلاگ یا برنامه های کاربردی استفاده کنید. طرح های زیبا، ویژگی های قدرتمند و آزادی برای ساختن هر چیزی که می خواید، وردپرس هم زمان هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله وب سایت سرگرمی تا بزرگترین سایت خبری

آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را انتخاب کرده اند تا وب سایتشون احساس خونه رو بهشون القا کنه. متن باز بودن سایت وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان وب سایت می‌توانند کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

سهولت در مدیریت سایت وردپرس

با طراحی وب سایت وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند نرم افزار وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. همچنین وردپرس به دلیل دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند. برای ایجاد سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می‌تواند کار طراحی خود را آغاز نماید.

انعطاف پذیری در طراحی

سایت ساز وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت شخصی‌سازی بر‌اساس سلیقه مشتری را دارد. با نصب افزونه‌ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می‌توان یک سایت کامل و متفاوت با سایر سایت وردپرسی ایجاد کرد. همچنین سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند، بدین صورت که طراح می‌تواند هزاران صفحه جدید در وب سایت ایجاد کرده و نگران عملکرد سایت نباشند. ضمنا مدیریت سایت می‌تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند. در کنار موارد مورد بحث، برای بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد. تا اینجا به بررسی برخی از مزایای طراحی سایت با وردپرس پرداخته شد.

پنل کاربری استاندارد و آسان وردپرس

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب سیستم مدیریت محتوا، نحوه مدیریت اطلاعات و بخش های مختلف سایت است. وردپرس در مقایسه با رقبای خود از یک پنل مدیریت کاملا استاندارد و آسان بهره میبرد که برای موبایل و تبلت نیز بهینه سازی شده است. همچنین نرم افزار اندروید و ios نیز برای مدیریت سایت وردپرس در دسترس می باشد که کار مدیر وبسایت را بسیار ساده خواهد کرد.

سایت منبع : سه سوت وب

آتلیه عکاسی


» آتلیه عکاسی


معرفی

طراحی سایت آتلیه عکاسی یک راهکار ایده آل و بسیار مؤثر برای برندسازی شخصی است. به عنوان یک عکاس، داشتن سایت عکس برداری و فیلمبرادری می تواند زمینه را برای حضور شما به عنوان یک فرد حرفه ای در اینترنت فراهم سازد. علاوه بر شهرت شغلی، وب سایت آتلیه برای عکاسان می تواند به منزله یک عکاسخانه آنلاین تلقی شود که عکاس، نمونه کارهای خود را در گالری به نمایش می گذارد. این عامل، مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب می کند. اگر شما هم یک عکاس هستید و یا مدیریت آتلیه عکاسی را بر عهده دارید، طراحی سایت آتلیه، بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار شما در فضای آنلاین است. در حال حاضر آتلیه عکاسی و فیلمبرداری متعددی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند که هر کدام از یک سبک و روش برای عکاسی و طراحی تصاویر خلاقانه استفاده می کنند.

قالب سایت آتلیه

قالب وب سایت آتلیه، مهم ترین قسمت این مدل وب سایت ها است. قالب مناسب در حقیقت، معرف آتلیه عکاسی است بنابراین باید دارای شکل و ظاهر مناسب باشد. سادگی و زیبایی، مهم ترین عامل جذب کاربر به سمت وب سایت های عکاسی هستند. طراحی سایت آتلیه عکاسی با استفاده از یک قالب مناسب شامل اجرای حرفه ای تما صفحات وب سایت، انتخاب افزونه ها، زبان برنامه نویسی، انتخاب تِم رنگ و … می باشد. به طور کلی قالب تمام وب سایت عکاسی از یک مدل پیروی می کند اما به طور مثال، طراحی سایت آتلیه عروسی شاید با طراحی سایت نوزاد و کودک، کمی متفاوت باشد.

مزایا سایت آتلیه

اگر شما یک هنرمند ویژوال کار،فیلمبردار و یا عکاس هستید طراحی سایت آتلیه عکس برای شغل شما ضروری محسوب می شود، شما هنرمند هستید ارزش هنرمند به دیده شدن هنر آن است،‌باید نمونه کارهای حرفه ای و موفق شما دیده شود،ممکن است کلی طرح گرافیکی خلق کرده باشد سایت آتلیه فیلمبرداری در صورتی به موفقیت می رسد که یک هدف ویژه را دنبال کند. تمام قسمت های سایت آتلیه عکاسی باید واضح و قابل دسترس باشند. هنگامی که مشتری یا مدیر یک شرکت هنری از وب سایت شما بازدید می کند باید به طور کامل از امکانات آتلیه عکاسی نوع فعالیت شما اطلاع یافته و به راحتی به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی به دنبال آتلیه عکاسی حرفه ایی هستند؛ برخی دیگر نمونه کار عکاسی اشیا و غذا را جستجو می کنند و عده ای هم صرفاً به دنبال بهترین آتلیه عروسی می باشند. به هر حال، نمونه کارهای شما، معرف تجربه و تخصص شما هستند. در انتخاب آن ها برای وب سایت ، دقت زیادی داشته باشید.

نام مناسب و مفید برای عنوان گالری

نکته مهم در ثبت آتلیه عکاسی ، توجه به انتخاب مناسب نام گالری ها است. در یک سایت آتلیه عکاسی حرفه ایی که نمونه کارهای مختلف قرار است منتشر شود باید حتماً دسته بندی های مجزا برای این کار در نظر گرفته شود و برای هر کدام نیز نام مناسب درج شود. به طور مثال، در یک استدیو عکاسی خوب دسته بندی گالری عکس افراد، معماری، غذاها، مسافرت و …، باید با عنوان مناسب در سایت مشاهده دیده شوند؛ در صورتی که مخاطبان برای تماشای نمونه کارها به وب سایت آتلیه شما مراجعه می کنند می توانند سریع تر به آنچه می خواهند دست یابند.

بهترین نمونه های کارها

جلوه و نمای ظاهری زیبای وب سایت استدیو عکسبرداری در جذب مخاطبان به سایت تأثیر دارد، بنابراین پس از آنکه طراحی سایت آتلیه به پایان رسید باید از بهترین نمونه های کار خود برای محتواگذاری سایت استفاده کنید. اگر هنوز به درجه حرفه ای شدن در عکاسی نرسیده اید در انتخاب عکس های سایت خود از مشاوران متخصص کمک بگیرید.

سایت منبع : سه سوت وب

 

ثبت برند


» ثبت برند

ثبت برند یا همان نحوه برگه ثبت برند همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در فعالیت های اقتصادی شرکت استفاده می شود

برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نام تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند.

در واقع فرم ثبت برند شامل همه احساسات مفاهیم و ویژگی هایی است که با یک نام گره خورده است.

واژه برگه ثبت برند در جامعه ما به محصول یا خدمتی گفته می شود که اعتبار و ارزش اجتماعی داشته باشد. در واقع برند های دلخواه آن هایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی بوده و افراد نسبت به آن ها حس مالکیت داشته باشند.

پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برگه ثبت برند معروف می توان به جذابیت ،الهام بخش بودن،تک بودن،تناسب،جایگاه و…… اشاره کرد.

از نظر مصرف کننده خرید از یک برند یعنی: کیفیت بالا ،خطر پذیری کمتر،سپردن مسئولیت به تولید کننده ،وسیله ای نمادین برای اظهار شخصیت .

اولین قدم در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برند سازی به این اعتماد و تعهد شتاب می بخشد.

 

هدف از ثبت علامت چیست؟

هدف ثبت برند یا علامت تجاری ار طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالا ها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ ،صاحب اثر را محافظت می کند.

مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد.

محافظت آرم تجاری توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام ها اجازه متوقف کردن تخلف در این زمینه را دارند تایید می شود.

از دیدگاه وسیع تر ،علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن ها در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و این ابتکار را ترویج می دهد.

لینک منبع : ثبت شرکتها  

» کانکس


سبک ها و روش های متفاوتی برای ساخت انواع کانکس وجود دارد و این تنوع سبک به دلیل تنوع زیاد در گزینه های موجود برای انتخاب مصالح اولیه می باشد اما چیزی که در اکثر روش های تولید کانکس مشترک است ساخت شاسی کف با تیر آهن و اسکلت فلزی از با پروفیل های آهنی در ابعاد 40*40 میلی متر می باشد که بنا به ابعاد و نوع درجه کیفی ضخامت ها و نمره های متفاوتی از آنها بکار می رود.اتصالات در اکثر مواقع از طریق جوش ممتد بوده اما در برخی موارد نیز با روش پیچ و مهره نیز جهت مونتاژ و دمونتاژ آنها را تولید می کنند.پوشش بدنه و سقف نیز از مصالح مختلفی مانند ورق های فولادی گالوانیزه شده ، چوب ، فایبرگلاس و پانل های پیش ساخته می باشد که خریداران کانکس در هنگام سفارش خرید کانکس یکی از آنها را انتخاب می کنند چرا که هرکدام دارای ویژگی ها و مزایایی بوده و از لحاظ هزینه نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

معایب کانکس

از عمده ترین معایب این سازه ها به نبود کنترل کیفی در اکثر واحد های تولید کننده در مرحله نخست باید اشاره کرد. چرا که بسیاری از تولید کنندگان آن ها را کارگاه های کوچک و غیر استاندارد تشکیل داده اند که بدون در نظر گرفتن اصول مهندسی در صنعت پیش ساختگی اقدام به تولید کرده و با استفاده از مصالح بی کیفیت یک سازه نا مرغوب را تولید می کنند. این کار باعث کاهش هزینه ها می گردد چرا که مصالح اولیه بی کیفیت قیمت تمام شده نهایی پائین تری خواهد داشت و بسیاری از خریداران به دلیل قیمت پائین از آنهاخرید و در نهایت از این کار خود ابراز ندامت می کنند.

از دیگر معایب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کاهش قیمت پس از استفاده : معمولا پس از خرید کانکس و استفاده اگر بخواهیم مثلا یک کانکس ویلایی را بفروش برسانیم حدود 30 تا 40 درصد از هزینه اولیه آن کسر می گردد.

محدودیت در ابعاد هنگام حمل : هر سازه می بایست برای اینکه قابلیت حمل را داشته باشد دارای ابعاد استاندارد چه در طول و عرض و چه در ارتفاع داشته باشد تا مجوز تردد در جاده های داخل کشور را کسب نماید  که در ابعاد بزرگ برای حل این مشکل روش دوقلو و یا ساخت در محل استفاده می شود.


مزایای کانکس

مهمترین مزایای استفاده از کانکس خلاصه شده در صرفه جویی زمان و هزینه ها اما در کنار آن دارای مزایایی دیگری نیز می باشد. در اینجا برای روشن شدن موضوع بطور خلاصه هریک از مزایای آن را شرح داده ایم.

سرعت در ساخت : بطور کلی سرعت در ساخت و ساز با سبک پیش ساختگی بسیار بیشتر از روش های معمول و سنتی می باشد که سرعت زیاد برابر با بازگشت سریع تر سرمایه و صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد.

مقاومت در برابر زلزله : به دلیل استفاده از تکنیک پیش ساختگی و مصالح با تایل های بزرگ و سبک مقومت این سازه ها در برابر زلزله بسیار بالا بوده و از طرفی در صورت تخریب آوار آن برای انسان خطرناک نبوده چرا که چگالی آنها نسبت به مصالح ساختمانی بسیار کمتر است.

عایق حرارتی : استفاده از عایق های مناسب در جداره های ابعاد کانکس بخصوص نوع ساندویچ پانل که در آن از فوم پلی یورتان استفاده شده باعث گردیده تا اتلاف انرژی در آنها به حداقل رسیده و بتوان از آنها در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم استفاده کرد.

امکان جابجایی : اینکه بتوان یک سازه یا خانه پیش ساخته را به راحتی جابجا نمود مزیت بسیار خوبی بوده بخصوص در کارگاه های ساختمانی و عمرانی که می توانند پس از اتمام پروژه سریعا سازه ها را جهت تجهیز کارگاه جدید به محل دیگری منتقل کنند.

لینک منبع : کانکس راسا

فرش دستباف


» فرش دستباف

فرش دستباف بعنوان یکی از کالاهای مهم ، صادراتی و نماد ملت ایران محسوب می‌گردد که در سطح بین‌الملل شناخته شده و مورد تایید همگان است. ایران در تولید فرش جهان سهم بسزایی دارد که همین تاثیر و اهمیت باعث پیشرفت و پیشروی ایران در صنعت فرشبافی شده است. در این مقاله از سایت زیلومه قصد داریم تا شما را با مسائل و نکات مهمی در خصوص فرش دستباف آشنا کنیم. 

یکی از مهمترین تجهیزات و کالاها که از گذشته تا کنون اهمیت ویژه‌ای در زندگی انسان داشته است ، فرش و محصولات نساجی می‌باشد ؛ زیرا استفاده از این وسایل در ایجاد حس آسایش و آرامش انسان کمک شایانی می‌کند. حال در این بین یکی از بی‌نظیرترین و پرطرفدارترین انواع فرش ، فرش‌ دستباف مدرن هستند که جزو محصولات کهن ایرانی نیز به شمار می‌روند. در اینجا سوالی که ممکن است برای خریداران پیش بیاید این است که فرش دستباف چیست؟ دقت داشته باشید که کلمه فرش یک عبارت عربی است که به معنی گسترده می‌باشد و به مواردی چون قالی و پلاس اطلاق می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت منظور از فرش دستباف ، زیراندازی می‌باشد که به وسیله دست از تار و پود بافته شده است که این امر طبیعتا موجب ایجاد طرح‌های بسیار زیبا بر روی آن می‌شود و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

به دلیل گسترش روز افزون انواع فرش دستباف ارزان در بازار ایران و جهان باید در هنگام خرید این محصول نکات متعددی را مورد توجه قرار دهید. فرش دستبافت ایرانی به طور کلی در 3 قالب ترنج ، خشتی و افشان بافته شده که نوع ترنج آن از همه پرطرفدارتر است. این نوع فرش حاشیه‌ای پهن در اطراف دارد و طرح‌های بیضی و دایره در میانه. همچنین دقت داشته باشید که تفاوت فرش‌ دستباف تمام ابریشم در برابر فرش‌های ماشینی بسیار زیاد است به طوری که فرش‌ دستباف از دور و نزدیک جلوه بسیار زیبایی دارند و بسیار درخشنده هستند. تقارن رنگ یکی دیگر از شاخص‌های برجسته این محصول می‌باشد که به زیبایی آن می‌افزاید. از طرفی دقت داشته باشید پرز این فرش‌ها باید درخشان و انعطاف‌پذیر باشد به طوری که این نوع فرش تنها فرشی است که با پا خوردن و شستشو زیبایی چند برابری می‌گیرد. گذشته از کیفیت و مرغوبیت فرش دستباف در هنگام خرید این محصول ، نکته بسیار حائز اهمیت دیگری که برای مشتریان مهم است ، توجه به طرح و نقش این محصول می‌باشد

همانطور که گفته شد یکی از مواد به کار رفته در قالی دستبافت ایرانی نخ ابریشم است که به طور حتم اینگونه قالی از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. به طور کلی می‌توان گفت فرش تبریز و کاشان جزو فرش‌هایی هستند که معمولا از جنس پشم یا ابریشم است و این امر موجب کیفیت بسیار بالای محصولات شده است. همچنین دقت داشته باشید با توجه به اینکه این نوع فرش از ابریشم تولید شده است طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع محصول دارد.

امروزه یکی از موارد بسیار مهمی که برای افراد به خصوص خانم‌های خانه‌دار حائز اهمیت است ، زیبایی و شکیل بودن طراحی داخلی خانه می‌باشد. با این حال خرید تجهیزات سنتی می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به افراد بکند. در این بین قیمت فرش دستباف ایرانی جزو آن دسته از مواردی است که افراد زیادی جهت تزیین خانه خود به آن پرداخته‌اند. دقت داشته باشید می‌توانید جهت داشتن خریدی خوب و درست ، با مشاوران فروش در این زمینه مشورت کنید و سپس اقدام به خرید این محصول کنید ، زیرا به دلیل تجربه‌ای که این افراد در زمینه خرید و فروش انواع فرش به خصوص نوع دستباف دارند می‌توانند شما را جهت انتخاب طرح و مدل آن راهنمایی کنند.

لینک منبع : قالی خان