طراحی وبلاگ


از آنجا که سرویس‌های تحت وب بسیاری از امکانات را بصورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند؛ شما هیچ پولی برای طراحی سایت وبلاگ نمی‌پردازید مگر هزینه‌ای که برای اتصال به اینترنت می‌دهید. البته ذکر این مطلب ضروری است که بیشتر سرویس‌های وب برای تامین هزینه‌های خود اقدام به درج آگهی در وبلاگ شما می‌کنند. ولی در هر صورت ملزوماتی برای تبدیل وبلاگ به وب سایت وجود دارد که آن‌ها را در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • امکان استفاده از کامپیوتر و اتصال به اینترنت برای تایپ و ارسال مطالب فراهم باشد ( کامپیوتر شخصی،کامپیوتر فامیل،دوستان کافی نت و یا ...).
  • فرد باید حداقل آشنایی مختصری با ویندوز(و یا یک سیستم عامل دیگر) و تایپ کردن داشته باشد(مگر اینکه مطالبتان را روی کاغذ بنویسید و بعد از وبلاگ‌نویس دیگری بخواهید آن را برایتان به وبلاگ پست کند).
  • برای طراحی وبلاگ حرفه ای باید زمان کافی برای نوشتن مطالب و مدیریت وبلاگ( مثلا حداقل نیم ساعت در شبانه روز) را داشته باشید.

اگر ملزومات گفته شده برای ایجاد وبلاگ شخصی را دارید و نیز فکر می‌کنید که دیگر موقع آن است که به جمع وبلاگ‌نویسان بپیوندید می‌توانید می تواند از طریق سه سوت وب برای راه اندازی و برفراری ساخت وبلاگ در گوگل اقدام به این رویداد بکنید. راهکار بعدی در وبلاگ شخصی به این صورت است که ابتدا در این سایت‌ها ثبت نام کرده و نام کاربری و آدرس وبلاگ خود را دریافت کنید. برای فارسی زبانان سرویس‌های زیادی وجود دارند که به ارائه رایگان وبلاگ اقدام می‌کنند.

و تمامی این اقدامات از طراحی و ساخت وبلاگ می تواند کلیه ی مولفه هایی که می خواهید در آن نشر کنید را به مرور زمان گوگل بررسی کرده و اگر مفید و پرکاربرد بود می تواند آن را بهینه کند و شما هم جدا از وبلاگی که طراحی کردید می توانید وبلاگ خود را در سایت ساخت وبلاگ داخل ایران و خارج ایران پیاده سازی نمایید.

 

لینک منبع : سه سوت وب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد