سایت فروشگاهی


وب سایت فروشگاهی به فروشگاه هایی گفته می شود که از طریق اینترنت و وب سایت محصولات خدمات خود را ارائه می دهند و اجناس و خدمات مختلف را برای فروش در آن معرفی می کند . مشتریان وب سایت شما پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر یا مورد نیاز خود را انتخاب می کنند و سفارش را ثبت میکنند .

سپس در مرحله بعدی ، روش پرداخت هزینه آن کالا یا خدمات و نحوه ارسال یا دریافت آن را انتخاب می کنند و پس از تایید سفارش خود از طریق مسئول فروش وب سایت ، کالا یا خدمات درخواستی برای آن ها ارسال می گردد .

یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در سایت فروشگاهی داشتن یک لوگو مناسب و واضح است.

به دلیل اینکه لوگو مانند یک کارت ویزیت هم برای هر نوع کسب و کاری ، چه کوچک و چه بزرگ ضروری است. اگر بخواهیم برای برند های معروف مواردی را بیاوریم، تنها با یک لوگوی شناخته شده ، یک وب سایت حرفه ای و موفق با یک سری عکس و فیلم منحصر بفرد کسب و کار خود و یک دکمه ی خرید کافی است تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

یکی از ویژگی سایت فروشگاهی در این است که بسیاری از این سایت ها علاوه بر راه اندازی کسب و کار می توان بهترین بیزنس خود را در آن شروع کرد و دیدیدکالا یک سایت فروشگاهی که خدمات مختص می شود به فروش قطعات خودرو و همینطور تمامی لوازم یدکی.

 

حمل و نقل رایگان نیز برای بسیاری از مشتریان مهم است. یک طراحی سایت فروشگاهی در اینترنت برای تمام مردم در تمام نقاط کشور است و یک بازار محلی به حساب نمی آید، پس باید هزینه حمل و نقل کالا یا خدمات را به صورت حساب های خود اضافه کند.

با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است. هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند. بنابراین توجه به مسئله ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.

لینک منبع : دیدیدکالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد