سایت ارزان

معرفی

ارزان ترین پلان طراحی سایت سه سوت وب ، طراحی وب سایت با استفاده از قالب های تولید شده توسط سه سوت وب می باشد که شامل خرید قالب سایت ، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش کنترل پانل و یک سال پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات سایت ساز ارزان و اختصاص هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد.

عملکرد و راه اندازی

1-عملیات طراحی سایت فقط ساخت و راه اندازی وب سایت ارزان نیست بلکه پس از راه اندازی وب سایت می بایست وب سایت قیمت مناسب که توسط طراح وب سایت پشتیبانی گردد و اکثر شرکت ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه کار طراحی وب سایت را انجام می دهند معمولا در پشتیبانی وب سایت ضعیف عمل می نمایند و توان پشتیبانی سایت را ندارند.

2-داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح پیش بینی آینده وب سایت با کمترین قیمت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد قیمت وب سایت را انجام داده باشد. به عنوان مثال طراح وب سایت را امن سازی می نماید تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با قیمت پایین انجام می شوند معمولا توسط شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد دچار مشکلات امنیتی می گردند.

خرید قالب وب سایت

حالت نزدیک به استفاده از قالب سایت آماده خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد که استفاده از این روش سرعت انجام پروژه طراحی وب سایت ارزان را پایین می آورد و همچنین قیمت آنلاین طراحی سایت به این روش به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب وب سایت پایین تر می باشد.

برآورد هزینه طراحی سایت

وقتی حرف از بر آورد هزینه طراحی سایت ارزان میشود ، اولین سوالی که درباره سفارش سایت به ذهن متبادر میشود این است که هزینه خرید طراحی وب سایت چقدر است. برای داشتن سایت ، مهمترین هزینه ی شما ، هزینه طراحی سایت با کمترین قیمت است ، پس نگران شدن شما بی مورد نیست.با استفاده از وردپرس و استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه وب سایت کاهش پیدا میکند.

قیمت انواع سایت

برخی از شرکت های طراحی سایت  ، علاوه بر گرفتن هزینه ی های سنگین از مشتری ، زمان زیادی را از صاحب کسب و کار میگیرند. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید ، پیشنهاد ما این است که به جای صرف زمان روی طراحی وب سایت ، با طراحی سایت سریع و ارزان ، به سرعت وب سایت بهینه سازی شده شوید ؛ در این صورت علاوه بر اینکه هزینه ی اندکی در قبال طراحی سایت با قیمت مناسب داده اید ، میتوانید وقت خود را صرف باقی امور مربوط به سایت کنید

سایت منبع : سه سوت وب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد