مشاوره سایت

همانگونه که می دانید داشتن یک وب سایت اینترنتی ، تنها یک تجمل یا تبلیغ نیست ، بلکه وب سایت اینترنتی شما عبارت است از هویت شما در دنیای مجازی . به عبارت دیگر همانگونه که شما در دنیای حقیقی صاحب یک کار و کسب می باشید ، در دنیای وب و اینترنت نیز با داشتن یک وب سایت ، دارای یک تجارت اینترنتی هستید . بنابر این همانگونه که شما برای سرمایه گذاری و آغاز یک فعالیت جدید در کسب و کارتان نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات می باشید ، در دنیای مجازی نیز نیازمند دریافت نظرات متخصصین این عرصه می باشید .

شرکت سه سوت وب به شما مشاوره خواهد داد که چه وب سایتی با چه خصوصیاتی متناسب با نیاز شما می باشد و شما برای داشتن یک تجارت کارا و سالم در اینترنت و معرفی و بروزرسانی وب سایت کسب و کار اینترنتی خود نیاز به چه سایتی ، با چه زبانی ، دارای چه خصوصیاتی و حتی حدودا با چه قیمتی نیاز دارید . به عنوان نمونه اگر شما یک شرکت تبلیغاتی هستید که برای معرفی دو سه زمینه از فعالیت خود و نمایش سه چهار نمونه از نمونه کارهایتان نیاز به وب سایت دارید ، شاید داشتن یک وب سایت استاتیک یا تمام فلش با حداقل هزینه پاسخگوی نیاز شما باشد ، در حالی که چنانچه شما صاحب یک کارخانه هستید و به دنبال معرفی محصولاتتان تحت وب می گردید ، قطعا می بایست به سیستمی فکر کنید که بتوانید اطلاعات آن را بروز رسانی کنید .

مشاوره خدمات طراحی وب، سئو، امنیت و تولید محتوای وب سایت به جهت بهبود کیفیت و خدمت رسانی در یک تیم مشاوره و طراحی راه اندازی شده است. پیش از صرف هر هزینه باید اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم. علوم مختلف در گذر سالها بسیار پیچیده و گسترده شده اند و دانش تخصصی در هر رشته ای نیازمند زمان و پژوهش فراوان است. حوزه وب و انفورماتیک با آن که سابقه زمانی بسیار طولانی ای نداشته است، اما دچار تغییر و تحولات بسیار فراوانی گشته، به طوری که شاید هیچ علمی با توجه به سرعت رشد به پای آن نرسد.

خدمات مشاوره و طراحی بخش جدایی ناپذیری از طراحی و تبلیغات می باشد. لذا به جهت رفع این نیاز ما مشاوره را در کنار سایر خدمات خود به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. خدمات ارائه شده شامل مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری (تنها در شهر تهران) می باشند که با توجه به نیاز می توانید از آنها استفاده بفرمایید. شرایط کلی مشاوره هر کدام از خدمات به صورت کلی در بخش مربوط به آنها ذکر شده است.

سایت منبع : سه سوت وب

فروشگاه اینترنتی

با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است. عوامل زیادی وجود دارد که باعث میشود یک سایت فروشگاهی را “خوب” قلمداد کنیم. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.


آگاهی دیدیدکالا از متدهای طراحی یک وبسایت فروشگاهی و همچنین آشنایی با تمامی جنبه ها و چالش های کسب و کار آنلاین، این مجموعه را به انتخابی استراتژیک و بی مثال در طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است. ما در دیدیدکالا به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وبسایت حرفه ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در صعودی کردن نمودار فروشتان و کسب موفقیت در این زمینه همراهی میکنیم.


طراحی سایت فروشگاه , امروزه برای راه اندازی کسب و کاری جدید در هر زمینه یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد برای ارتقا و پیشرفت باید انجام دهند. سایت فروشگاه اینترنتی مانند یک شعبه در صفحه گسترده اینترنت از کار شماست و با این تفاوت که در هر زمان و مکانی برای افراد قابل دسترسی است. اما باید به این نکته توجه کنید که جایگاه فروشگاه اینترنتی در نتایج بالای گوگل قرار داشته باشد. مهم نیست زمینه شغلی شما چیست یا چه کاری انجام می‌دهید حتی ممکن است برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مرکز خریدی نداشته باشند و فقط در محیط اینترنتی فعالیت دارند. این نکته قابل توجه نیست که شما یک شرکت یا سازمان بزرگ را اداره می کنید یا یک شرکت کوچک و یا اینکه به تنهایی کار می کنید. 

سایت دیدیدکالا قویترین وب سایت فروشگاهی می باشد که دارای امکانات فراوانی می باشد و می تواند به عنوان بهترین نمونه سایت خرید آنلاین، الگوی بسیار مناسبی برای طراحی سایت انواع مختلف فروشگاه های آنلاین باشد. این وب سایت تقریبا کلیه امکانات اصلی و جانبی فروشگاه های اینترنتی را در خود دارد و در این مقاله سعی داریم امکانات این وب سایت را برای شما شرح دهیم تا درک بهتری از امکانات وب سایت فروشگاهی داشته باشید.

سایت منبع : دیدیدکالا

وکیل ملکی

وکیل ملکی وکیل دیوان عدالت

وکیل دیوان عدالت اداری آماده است تا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات وکالت ملکی برای تمامی دعاوی مربوط به منابع طبیعی، شهرداری، جهاد، ثبت، راه و شهرسازی و …. باشد. وکیل متخصص امور ملکی  ضمن تشکیل جلسه رایگان و ارائه مشاوره حقوقی، راهنمای ارزشمندی برای انجام وکالت ملکی تخصصی خواهد بود. با ما در تماس باشید.

وکیل خانواده

خدمات ما فقط محدود به دعاوی ملکی نیست. ما با بهترین وکیل خانواده همکاری نزدیک داریم. وکیل خانواده، طلاق و مهریه آماده ارائه انواع خدمات وکالت دعاوی خانواده است. برای این منظور، جلسه مشاوره رایگان با هدف درک درست انتظارات موکلین برگزار خواهد شد. این جلسه ممکن است منجر به اعطای وکالت به وکیل جهت پیگیری پرونده دعاوی شود. وکیل متخصص دعاوی همسران، متعهد است بهترین خدمات وکالت را از طریق حضور در مراجع قضایی بویژه دادگاه خانواده به موکلین خود ارائه دهد.

برخورداری از خدمات وکالت توسط بهترین وکیل ملکی متخصص دعاوی ملکی ، شایسته شما شهروند گرامی است. در دسترس بودن وظیفه ما است. جلسه تخصصی بررسی پرونده موکلین، به منظور دستیابی به راه حل های مناسب برای پیگیری پرونده دعاوی، همواره در فضایی کاملاً محرمانه برگزار خواهد شد. وکیل ملکی آماده قبول وکالت پرونده دعاوی حقوقی، با شرایط بسیار منطقی است. تنوع دعاوی مورد رسیدگی توسط وکیل ملکی بسیار زیاد است. مقاله وکالت دعاوی ملکی برخی دعاوی مورد نظر را در دسترس کاربران قرار میدهد. دعاوی الزام به تنظیم سند، اثبات مالکیت ملک، تخلیه ملک، دعوای خرید و فروش ملک ، کلاهبرداری و …. نمونه برخی دعاوی قابل پیگیری توسط وکیل ملکی است.

ملک یا مال غیر منقول چیست؟

از نظر حقوقی مال به چیزی گفته میشود که دارای دو شرط اساسی باشد: ۱- مالیت داشتن یعنی دارای ارزش اقتصادی باشد. به عبارتی مردم حاضر باشند در قبال آن پول پرداخت نمایند. ۲- قابل مالک شدن توسط شخص یا گروهی باشد. مال از لحاظ حقوقی تقسیم بندی های متعددی دارد. یکی از معروف ترین آنها تقسیم بندی اموال به منقول و غیر منقول است. به موجب تعریف ماده ۱۲ قانون مدنی مال غیر منقول مالی است که از محلی به محل دیگر نتوان حمل کرد.

امور ملکی که در این قسمت مورد بررسی قرار میگیرد همان حقوق راجع به اموال غیر منقول است. املاکی که اشخاص در اختیار دارند گاهی اوقات از جهت صرف مالکیت آنها قانون حقوق و تکالیفی را بر عهده مالکین آن قرار داده است. گاهی نیز اشخاص با انعقاد قرارداد نسبت به املاک حقوق یا مسئولیتی را برای خود بوجود می آورند.


موارد ذیل بخشی از موضوعات متنوع اختلافات ملکی است که وکیل متخصص ملکی در آن تخصص و درایت کافی را دارد:

الزام به تنظیم سند رسمی

  • تقسیم ملک مشاع داسترداد ثمن ( مبلغ معامله)
  • افراز ملک مشاع _ تصرف عدوانی حقوقی
  • تصرف عدوانی کیفری
  • تایید فسخ معامله
  • مطالبه وجه التزام قراردادی
  • ابطال قرارداد اجاره تعدیل اجاره بها
  • الزام به تحویل مبیع (ملک)
  • الزام به اخذ پایان کار تخلیه ملک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۷۶
  • دستور فروش ملک مشاع
  • اثبات مالکیت ملک
  • اخذ صورتجلسه تفکیکی و سایر دعاوی ملکی

سایت منبع : وکالت

طراحی وبلاگ

1. آموزش انجام طراحی قالب وبلاگ

آموزش طراحی قالب وبلاگ از نظر بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمستران اهمیت چندانی ندارد و معتقدند که یک وبلاگ‌نویس به چنین اطلاعاتی نیاز ندارد. بررسی مسیر یک وبلاگ از لحظه شروع تا لحظه رسیدن به درآمد نشان می‌دهد که تنها، گام‌های ابتدایی آن برای اهداف شخصی است و کم‌کم رقابت با سایر رقبا و به دست آوردن رتبه بهتر در اولویت قرار می‌گیرد. پس باید بپذیریم که سئو فنی در رتبه‌بندی وبلاگ‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و کسی که به دنبال پیروزی در رقابت با سایر وبلاگ نویسان است، باید بتوانند قالب وبلاگ خود را از جهات مختلف بهینه کند تا برای رقابت آماده باشد.

 

2. آموزش در مورد نوشتن مطالب خلاقانه

آموزش بعدی در وبلاگ نویسی ، آموزش نوشتن مطالب جذاب و خلاقانه است. نمی‌دانم تا چه اندازه با فضای اینترنت و وبلاگ‌ها آشنایی دارید، اما با جستجوی یک کلیدواژه ساده مانند «ساخت وبلاگ» در حدود 96 میلیون نتیجه در گوگل دریافت می‌کنید که هر کدام از آنها ممکن است مطالب اختصاصی یا تکراری داشته باشد. این آمار نشان می‌دهد که انتخاب کلید واژه، انتخاب متن و حتی انتخاب کلمات استفاده شده در آن اهمیت ویژه‌ای دارد. پس کسی که به دنبال وبلاگ نویسی حرفه‌ای باشد، باید بتواند مطالبی خلاقانه و جذاب بنویسد تا کاربر در نگاه اول با این متن ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.

 

3. یادگیری روش‌های مختلف گردآوری مخاطب و افزایش نرخ تبدیل

به دست آوردن بازدیدکننده و تبدیل کردن آنها به مخاطب و مشتری تکنیک خاص خود را دارد و روش تبدیل آنها نیز با شیوه‌های خاص انجام می‌شود. وقتی که شما قصد راه اندازی وبلاگ را دارید و می‌خواهید به طور مرتب بر روی آن کار کنید، لازم است که روش‌های مختلف جذب بازدیدکننده را بشناسید. قرار نیست که تمامی مخاطبان شما از طریق جستجوی ارگانیک و موتورهای جستجو جذب شوند، بلکه ممکن است در گام‌های بعدی به سراغ ابزارهای دیگر مانند تبلیغات کلیکی یا تبلیغات متنی بروید.

 

4. یادگیری نحوه انتخاب هاستینگ مناسب برای وبلاگ

هاستینگ برای یک وبلاگ بسیار مهم است و سرعت بارگذاری و همچنین گرفتن رتبه در موتورهای جستجو با توجه به این مسئله اهمیت پیدا می‌کند. هاست از کلمه انگلیسی Host برگرفته شده است که به معنی میزبانی است. در واقع شما یک میزبان برای وبلاگ خود انتخاب می‌کنید که کلیه اطلاعات شما بر روی آن‌ها بارگذاری می‌شود. اگر بتوانید یک‌ هاست مناسب و با کیفیت انتخاب کنید، مطمئناً کیفیت وبلاگ شما بالا خواهد بود و می‌توانید بیشترین بهره وری از آن را داشته باشید. در مورد بحث هاستینگ و انتخاب آن در گام‌های بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

وبلاگ نویسی

چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید وارد بحث نوشتن وبلاگ و آماده سازی آن برای محتوا گذاری شوید، احتمالات سؤالات مختلفی در رابطه با این موضوع در ذهن شما شکل گرفته است که به عنوان مثال به سوالاتی مانند «چگونه وبلاگ بنویسیم» یا «چگونه وبلاگ درست کنم» یا «وبلاگ چیست» می‌توان اشاره کرد. این سؤالات بسیار شبیه هستند و پاسخ همه آنها در یک جمله است: وبلاگ به یک سیستم گفته می‌شود که برای نوشتن متن در زمینه‌های مختلف آماده سازی شده باشد.

بنابراین کسی که به دنبال وبلاگ نویسی باشد و بخواهد که یک وبلاگ برای خود بسازد، باید پلتفرم لازم را فراهم کند تا متن مورد نظر خود را در آن قرار داده و در قالب یک وب سایت یا بلاگ در معرض دید کاربران قرار دهد. نوشتن وبلاگ را می‌توان به نوشتن کتاب یا حتی نوشتن دفتر خاطرات تشبیه کرد که در آن اطلاعات فرد با توجه به سلیقه و نیاز سایر افراد نوشته می‌شود. یک وبلاگ نویسی حرفه‌ای معمولاً سعی می‌کند اطلاعاتی در وبلاگ خود قرار دهد، که هم نوشته خود او باشد و هم برای خواننده جذاب باشد.

سایت منبع : سه سوت وب

معماری پایدار


طراحی معماری و روند مراحل شکل گیری پروژه

در تهیه پلان های ساختمانی (مانوش سرور) اگر بخواهیم خیلی راحت صحبت کنیم، بهتر است یک معمار ابتدا به منظرهای دید و اصطلاحاً ویو توجه داشته باشد، سپس به محل طراحی پارکینگ و دستگاه پله، سپس ستون گذاری در آرایشی مهندسی و مناسب، سپس یک پلان با عملکردهای زیبا و پرکاربرد و در نهایت تهیه یک نمای خوب که در واقع خلق کل این اثر از عملکرد به فرم رسیده است و در واقع فرم ساختمان، نشاندهند عملکرد های مناسب آن نیز از نمای بیرونی می باشد.

این امر با کمک طراحی آنلاین معماری بر اساس موجودیات بازار نیز میسر می باشد.


در قسمت بعدی، با ادبیاتی دیگر، به موضوع طراحی معماری و روند شکل گیری یک پروژه می پردازیم:

مرحله اول در طراحی معماری، شناخت امکانات، محدودیت ها، نقاط ضعف و قوت پروژه می باشد. در این مرحله، با جمع آوری اطلاعات میدانی و بررسی موقعیت قرارگیری بنا، داده ها و آمار موجود، مقررات و ضوابط ملی و منطقه ای و دریافت نظرات و نیازهای کارفرما، دور نمایی از کلیت پروژه بدست می آید. نکات اولیه طراحی معماری این بخش فاز مطالعات پروژه را تشکیل می دهد. بخشی از خدماتی که در مرحله مطالعات اولیه توسط طراحان ارایه می شود شامل مطالعات امکان سنجی و تحلیل میزان موفقیت پروژه با توجه به نیاز بازار در طراحی معماری است. بررسی داده های ناشی از این مطالعات کمک شایانی به تعیین کاربری پروژه و تناسب زیر بنای بخش های مختلف در طراحی معماری می نماید. این خدمات به خصوص برای کارفرمایان بخش خصوصی بسیار حیاتی و ثمر بخش خواهند بود. البته مهندسین صنایع و شرکت هایی به صورت تخصصی مطالعات امکان سنجی Feasibility study را می توانند انجام دهند اما بهتراست اینکار همراه با یک مشاور معماری انجام شود.

از گام های اساسی در مرحله مطالعات طراحی معماری ، بازدید از سایت پروژه است. هر سایتی چه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و عوارض طبیعی زمین و چه به لحاظ شرایط پیرامونی و جو حاکم بر آن، از شرایط منحصر به فرد در طراحی معماری برخوردار است. در واقع هر پروژه ای، دارای شرایط زمانی و مکانی مخصوص به خود است، به عبارت دیگر هویت و موجودیتی یکتا و منحصر به فردی دارد. در طراحی معماری این نکته همان تفاوت موجود بین هنر و صنعت است که در صورت توجه به آن، در طراحی معماری، از کپی برداری صرف و طراحی انبوه بازاری مصون خواهد ماند. به لحاظ عملکردی، کارفرما به تعدادی فضای معین نیاز دارد که با جا نمایی آن ها در محدوده ای تعیین شده، جوابگوی نیازهای تعریف شده در طراحی معماری داخلی برای پروژه باشند. در این میان قطعا حلقه های مفقوده ای نیز وجود دارند که از دید کارفرما مخفی می مانند. حال طراح بر اساس تجربه و با اتکا به دانش حرفه ای خود، لزوم گنجاندن آن ها را در میان فضاها، جهت تکمیل ارتباط مابین فضاها و حصول نیاز های عمل کردی، برای کارفرما بازگو می کند. در طراحی معماری آنچه از نتیجه این تبادل افکار حاصل می شود، برنامه فیزیکی طرح است که مشتمل بر ریز فضاهای مورد نیاز و متراژ تقریبی آن هاست. بر اساس همه اطلاعات گردآوری شده برای طراحی معماری یک پروژه و همچنین تجربیات طراح پروژه، ایده طرح در ذهن معمار شکل می گیرد که به عبارتی فاز یک پروژه نامیده می شود.

طراحی معماری در ایده پردازی

ایده ها تصاویری ذهنی هستند که از طریق مشاهده، تجزیه و تحلیل مطالعات، اندیشه و دانستن برخی روش ها در ذهن انسان شکل، تکامل و موجودیت می یابند. در فرآیند طراحی معماری در مفهوم کلان، ایده ها پاسخگوی مسائل گوناگونی هستند مانند چگونگی جهت گیری ساختمان ها، روش های بهره گیری از جریان طبیعی هوا، ارزش انرژی و حفظ و صرفه جویی در آن، اهمیت مصالح، دوام، تعامل بین اجسام، مناسب ترین راه های برقراری روابط فضایی و یا چیزهایی از این قبیل. در معماری داخلی ایده ها پاسخگوی مواردی نظیر بهترین مکان قرارگیری آشپزخانه، گردش فضایی، رنگ مورد استفاده در فضا و ..... می باشند.

در نهایت می توان گفت ساختمان و طراحی معماری آن، شامل بسیاری تصمیمات کوچک و بزرگ است و طبیعتا کسب مهارت و ارتقا آن در جهت تولید ایده ها و کانسپت هایی که توانایی پاسخگویی به این گسترده وسیع را داشته باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فراموش نشود که طراح خوب آن شخصی است که بتواند اهمیت نیازهای مختلف را درک کرده و بر اساس نیاز کارفرما، به هر موضوع در حد خود آن، بها دهد.

سایت منبع : معماری پایدار